דף הבית » הכי חם » טרקים קזבקים – חקור את הרי הקווקז

טרקים קזבקים – חקור את הרי הקווקז

טרקים קזבקים - חקור את הרי הקווקז

מה זה טרקים קזבקים?

טיול קזבקי הוא חוויה מדהימה למי שמחפש לחקור את הרי הקווקז. ממוקם במדינת גאורגיה, קזבק היא הפסגה הגבוהה ביותר בהרי הקווקז, בגובה 16,512 רגל מעל פני הים. טיול רגלי לפסגת קזבק הוא חוויה מאתגרת אך מתגמלת, וכזו שתספק לכם כמה מהנופים המדהימים ביותר בעולם.

איפה קזבק?

קזבק ממוקמת במדינת גאורגיה, ברכס הרי הקווקז. הוא ממוקם קרוב לגבול רוסיה ונמצא כ-50 מיילים מהעיר טביליסי. ההר הוא חלק מהפארק הלאומי קזבגי, שהוא יעד פופולרי למטיילים ומטיילים.

מתי הזמן הטוב ביותר לבקר?

הזמן הטוב ביותר לבקר בקזבק הוא בחודשי הקיץ, מיוני עד ספטמבר. בתקופה זו מזג האוויר מתון והימים ארוכים יותר, מה שמקל על השלמת הטרק. חשוב גם לציין שמזג האוויר יכול להיות בלתי צפוי בהרי הקווקז, וחשוב להיות מוכנים לכל תנאי.

למה לצפות בטרק

טיול קזבקי הוא חוויה מאתגרת אך מתגמלת. הטרק אורך בדרך כלל חמישה ימים, וכולל טרקים במעלה ובמורד ההר, עם כמה ימי מנוחה ביניהם. הטרק מתבצע ברובו ברגל, אך חלק מהקטעים ניתן להשלים ברכיבה על סוסים או ברכבל. לאורך הדרך, תוכלו לחזות בכמה מהנופים המדהימים ביותר בעולם, כמו גם לחקור כמה מהכפרים המקומיים וללמוד על התרבות וההיסטוריה של האזור.

עצות בטיחות עבור טרקים קזבקים

טיול קזבקי הוא חוויה מאתגרת, וחשוב להיות מוכנים לכל מצב. חשוב להצטייד בציוד ובבגדים הנכונים, וכן להביא הרבה מזון ומים. חשוב גם להיות מודעים לחיות הבר המקומיות, ולהיות מוכנים לכל מפגע פוטנציאלי. צפה בסרטונים על טרקים קזבקים ביוטיוב

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן