דף הבית » המלצות הצוות » טרקים וטיפוס עצים: מדריך מקיף

טרקים וטיפוס עצים: מדריך מקיף

טרקים וטיפוס עצים: מדריך מקיף

מה זה טרקים?

טרקים הם סוג של פעילות חיצונית הכוללת הליכה או הליכה במשך ימים מרובים, לעתים קרובות בשטח מרוחק ולעתים קרובות מאתגר. זוהי פעילות פופולרית לאלו שנהנים בחיק הטבע, שכן היא מאפשרת חקר מקומות חדשים ומעניינים. טרקים בדרך כלל נושאים איתם את כל הציוד שלהם, כולל מזון, מים ומחסה.

מה זה טיפוס על עצים?

טיפוס על עצים הוא פעילות חוץ פופולרית נוספת הכוללת עלייה על עץ כדי להגיע לענפים הגבוהים ביותר שלו. זוהי דרך מצוינת לקבל תצפית טובה יותר על האזור שמסביב, כמו גם לחוות את הריגוש של להיות גבוה באוויר. טיפוס על עצים יכול להתבצע בבטחה, עם ציוד בטיחות וטכניקות מתאימים.

אמצעי בטיחות לטרקים וטיפוס על עצים

כאשר עוסקים באחת מהפעילויות הללו, חשוב לנקוט באמצעי הבטיחות הדרושים. עבור טרקים, זה כולל לבישת ביגוד והנעלה נאותים, נשיאת מפה ומצפן, וסיפרה למישהו לאן אתה הולך. עבור טיפוס על עצים, זה כולל חבישת קסדה וציוד מגן אחר, שימוש בחבל ורתמה, ושמישהו יזהה אותך.

המקומות הטובים ביותר לטרקים וטיפוס על עצים

יש הרבה מקומות נהדרים לעשות טרקים וטיפוס על עצים. לטרקים, כמה מהיעדים הפופולריים ביותר כוללים את שביל האפלצ'ים, שביל פסיפיק קרסט ושביל קונטיננטל. לטיפוס על עצים, כמה מהמקומות הטובים ביותר הם ביערות של צפון מערב האוקיינוס השקט, הרי הרוקי והסיירה נבאדה.

סיכום

טרקים וטיפוס על עצים הם שתיים מפעילויות החוץ הפופולריות ביותר. הם מציעים דרך נהדרת לחקור את החוץ ולחוות את הריגוש שבטבע. חשוב לנקוט באמצעי הבטיחות הדרושים כאשר עוסקים באחת מהפעילויות הללו, ויש הרבה מקומות נהדרים ללכת אליהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן