דף הבית » הכי חם » טרקים בתאילנד – מדריך למסלולים הטובים ביותר

טרקים בתאילנד – מדריך למסלולים הטובים ביותר

טרקים בתאילנד - מדריך למסלולים הטובים ביותר

מה זה טרקים בתאילנד?

טרקים בתאילנד הם דרך מצוינת לחקור את הנופים המדהימים של המדינה, הכפרים המסורתיים וחיות הבר המגוונות של המדינה. טרקים הם סוג של הליכה או הליכה הכוללת הליכה בשבילים או שבילים, לרוב באזורים מרוחקים. אפשר לעשות את זה בכל עונה, אבל הזמן הטוב ביותר לצאת לטרקים בתאילנד הוא במהלך העונה היבשה, מנובמבר עד אפריל.

מסלולי הטרקים הטובים ביותר בתאילנד

בתאילנד יש הרבה מסלולי טרקים נהדרים, מטיולי יום קלים ועד לטרקים של מספר ימים. הנה כמה מהטובים ביותר:

הפארק הלאומי דוי אינתנון

הפארק הלאומי Doi Inthanon הוא מקום נהדר לטרקים, עם שבילים שנעים בין קלים לקשים. בפארק נמצא ההר הגבוה ביותר בתאילנד, דוי אינתנון, המתנשא לגובה של 2,565 מטרים. השבילים בפארק מסומנים היטב ומציעים נופים מדהימים של הג'ונגל וההרים שמסביב.

הפארק הלאומי קאו יאי

הפארק הלאומי קאו יאי הוא עוד מקום נהדר לטרקים, עם שבילים שנעים בין קלים לקשים. בפארק נמצא ההר השני בגובהו בתאילנד, קאו יאי, המתנשא לגובה של 1,667 מטרים. השבילים בפארק מסומנים היטב ומציעים נופים מדהימים של הג'ונגל וההרים שמסביב.

למה לצפות בטרק בתאילנד

כשאתה מטייל בתאילנד, אתה יכול לצפות להיתקל במגוון של שטחים, מגבעות תלולות ועד מישורים שטוחים. השבילים בדרך כלל מסומנים היטב וקלים למעקב, אבל תמיד כדאי להביא מפה ומצפן. כדאי להביא גם הרבה מים וחטיפים, כמו גם ערכת עזרה ראשונה.

הזמן הטוב ביותר לצאת לטרקים בתאילנד

הזמן הטוב ביותר לצאת לטרקים בתאילנד הוא במהלך העונה היבשה, מנובמבר עד אפריל. זה כאשר השבילים הכי פחות בוציים ומזג האוויר הכי נעים. עם זאת, חשוב לציין שחלק מהמסלולים עשויים להיות סגורים בתקופה זו עקב עונת הגשמים.

בטיחות טרקים בתאילנד

כאשר מטיילים בתאילנד, חשוב לנקוט באמצעי זהירות. הקפידו להביא מפה ומצפן, כמו גם הרבה מים וחטיפים. כמו כן, כדאי ללבוש ביגוד והנעלה מתאימים, ולהצטייד בערכת עזרה ראשונה.

שולחן: טרקים בתאילנד

יַעַד קושי הזמן הטוב ביותר ללכת
הפארק הלאומי דוי אינתנון קל-קשה נובמבר-אפריל
הפארק הלאומי קאו יאי קל-קשה נובמבר-אפריל

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן