דף הבית » המלצות הצוות » טרקים בשוויץ – חוויה בלתי נשכחת

טרקים בשוויץ – חוויה בלתי נשכחת

טרקים בשוויץ - חוויה בלתי נשכחת

טרקים בשוויץ – חוויה בלתי נשכחת

טרקים בשוויץ הם חוויה בלתי נשכחת. עם נופי ההרים המדהימים שלה, הכפרים הציוריים וחיות הבר המדהימות שלה, שוויץ היא גן עדן למטיילים. מהאלפים השוויצרים ועד הרי ג'ורה, מאמר זה ייקח אתכם דרך כמה ממסלולי הטרקים הטובים ביותר בשוויץ.

האלפים השוויצרים

האלפים השוויצרים הם היעד הפופולרי ביותר עבור מטיילים בשוויץ. עם הפסגות המלכותיות, העמקים השופעים והאגמים הצלולים, האלפים השוויצרים מציעים כמה ממסלולי הטרקים המרהיבים ביותר בעולם. ממסלול ההוט המפורסם ועד לטור דה מון בלאן הידוע פחות, יש הרבה מסלולים לבחירה.

המסלול העילאי

ה-Haute Route הוא מסלול הטרקים המפורסם ביותר באלפים השוויצרים. מסלול זה לוקח מטיילים משאמוני, צרפת לצרמט, שוויץ, ועוברים בכמה מהנופים ההרים המדהימים ביותר באירופה. אורכו של המסלול הוא כ-170 ק"מ ואורך כ-10 ימים. לאורך הדרך, לטרקים תהיה הזדמנות לחוות את הנופים המדהימים של מטרהורן, מון בלאן והגראנד קומבין.

הטור דה מון בלאן

הטור דה מון בלאן הוא עוד מסלול טיול פופולרי באלפים השוויצרים. מסלול זה לוקח מטיילים בסיבוב סביב מון בלאן, ההר הגבוה ביותר באלפים. אורכו של המסלול הוא כ-170 ק"מ ואורך כ-10 ימים. לאורך הדרך, לטרקים תהיה הזדמנות לחוות את הנופים המדהימים של מטרהורן, מון בלאן והגראנד קומבין.

הרי ג'ורה

הרי הג'ורה הם עוד יעד נהדר למטיילים בשוויץ. רכס הרים זה ממוקם בצפון שוויץ והוא ביתם של כמה מהנופים המדהימים ביותר במדינה. מהפסגות המדהימות של ה-Chasseral ועד לאגמים השלווים של ה-Bielersee, הרי הג'ורה מציעים שפע של הזדמנויות לטרקים.

שביל צ'סראל

שביל צ'סראל הוא אחד ממסלולי הטרקים הפופולריים ביותר בהרי הג'ורה. מסלול זה לוקח מטיילים למסע בנוף ההרים המדהים של הצ'סראל. אורך המסלול כ-65 ק"מ ואורך כ-5 ימים. לאורך הדרך, למטיילים תהיה הזדמנות לחוות את הנופים המדהימים של הרי הג'ורה.

שביל בילרסי

שביל בילרסי הוא עוד מסלול טיול פופולרי בהרי ג'ורה. מסלול זה לוקח מטיילים למסע דרך האגמים השלווים של ה-Bielersee. אורך המסלול כ-50 ק"מ ואורך כ-4 ימים. לאורך הדרך, לטרקים תהיה הזדמנות לחוות את הנופים המדהימים של הרי הג'ורה.

טרקים בשוויץ הם חוויה בלתי נשכחת. מהאלפים השוויצרים ועד הרי ג'ורה, יש הרבה מסלולים לבחירה. בין אם אתם מחפשים טרק קצר או ארוך, לשוויץ יש מה להציע לכולם. אז למה לא לתפוס את נעלי ההליכה ולחקור את נופי ההרים המדהימים של שוויץ?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן