דף הבית » הכי פופולרי » טרקים בסקוטלנד – הרפתקה מדהימה

טרקים בסקוטלנד – הרפתקה מדהימה

טרקים בסקוטלנד - הרפתקה מדהימה

מה זה טרקים בסקוטלנד?

טרקים בסקוטלנד הם הרפתקה מדהימה המאפשרת לכם לחקור את הנופים עוצרי הנשימה של המדינה. מההיילנדים הפראיים ועד לקווי החוף המחוספסים, סקוטלנד היא גן עדן למטיילים. טרקים בסקוטלנד יכולים להתבצע ברגל, באופניים, או אפילו על סוסים, בהתאם להעדפתכם. בין אם אתה מטייל מתחיל או מנוסה, יש משהו לכל אחד.

מסלולי הטרקים הטובים ביותר בסקוטלנד

סקוטלנד היא ביתם של כמה ממסלולי הטרקים היפים בעולם. בין אם אתם מחפשים טרק מאתגר של מספר ימים או טיול יום נינוח, בסקוטלנד יש משהו לכולם. להלן כמה ממסלולי הטרקים הטובים ביותר בסקוטלנד:

דרך ווסט היילנד

ה-West Highland Way הוא אחד ממסלולי הטרקים הפופולריים ביותר בסקוטלנד. מסלול זה של 96 מייל לוקח אותך דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר במדינה, כולל גלים, לוקים והרים. המסלול מתחיל במילנגבי, ליד גלזגו, ומסתיים בפורט וויליאם.

דרך גלן הגדולה

ה-Great Glen Way הוא מסלול באורך 73 מייל העובר מפורט וויליאם לאינברנס. מסלול זה לוקח אותך דרך כמה מהנופים היפים ביותר של סקוטלנד, כולל גלים, יערות ולוקים. המסלול עובר גם ליד לוך נס המפורסם, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת למי שמחפש קצת הרפתקאות.

הדרך הדרומית העליונה

ה-Southern Upland Way הוא מסלול של 212 מייל שלוקח אותך דרך כמה מהנופים המרוחקים והמחוספסים ביותר של סקוטלנד. מסלול זה לוקח אותך דרך יערות, גאות ואדמות בור, ומציע כמה מהנופים הטובים ביותר במדינה. המסלול מתחיל בפורטפטריק ומסתיים בקוקבורנספת.

מה לארוז לטרקים בסקוטלנד

כאשר מטיילים בסקוטלנד, חשוב לוודא שאתם מוכנים כראוי. להלן רשימה של פריטים חיוניים שכדאי להביא איתך:

  • נעלי טיולים
  • מעיל גשם
  • כובע וכפפות
  • קרם הגנה
  • מפה ומצפן
  • חטיפים ומים
  • ערכת עזרה ראשונה

כמו כן, חשוב לוודא שאתה מכיר את המסלול שאתה נוסע ואת תנאי מזג האוויר. הקפד לבדוק את התחזית לפני שאתה יוצא לדרך, ולהיות מוכנים לכל אירוע.

טבלת טרקים בסקוטלנד

מַסלוּל מֶרְחָק הַתחָלָה סוֹף
West Highland Way 96 מייל מילנגבי פורט וויליאם
דרך גלן הגדולה 73 מייל פורט וויליאם אינברנס
Southern Upland Way 212 מייל פורטפטריק קוקבורנספת

למידע נוסף על טרקים בסקוטלנד, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן