דף הבית » המלצות הצוות » טרקים בנורבגיה בספטמבר: הרפתקה בלתי נשכחת

טרקים בנורבגיה בספטמבר: הרפתקה בלתי נשכחת

טרקים בנורבגיה בספטמבר: הרפתקה בלתי נשכחת

למה לצפות בטיולים בנורבגיה בספטמבר

טרקים בנורבגיה בספטמבר יכולים להיות חוויה בלתי נשכחת. הימים עדיין ארוכים, עם עד 18 שעות אור יום, ומזג האוויר נוח ונוח. אתה יכול לצפות לראות נופים מדהימים של הפיורדים ושמש חצות, כמו גם את הזוהר הצפוני אם יתמזל מזלך. השטח בנורבגיה מגוון ויכול לנוע מהרים מחוספסים וקרחונים ועד גבעות מתגלגלות ויערות עבותים. תוכלו לחקור מגוון נופים, מהטונדרה הארקטית ועד לעמקים השופעים של הדרום.

המקומות הטובים ביותר לעשות טרקים בנורבגיה בספטמבר

המקומות הטובים ביותר לצאת לטרקים בנורבגיה בחודש ספטמבר הם איי לופוטן, הפארק הלאומי Hardangervidda והפארק הלאומי Jotunheimen.איי לופוטן הם ארכיפלג מדהים מול חופי נורבגיה. כאן תמצאו הרים דרמטיים, חופים בתוליים וכפרי דייגים מוזרים. האזור ידוע בשמש החצות שלו, הנראית מסוף מאי עד סוף יולי. הפארק הלאומי Hardangervidda הוא רמה עצומה במרכז נורבגיה. כאן תמצאו נופים מדהימים של ההרים והקרחונים שמסביב, כמו גם שפע של חיות בר. האזור הוא גם ביתם של אוכלוסיית איילי הבר הגדולה בעולם. הפארק הלאומי Jotunheimen ממוקם בלב נורבגיה. כאן תמצאו כמה מהפסגות הגבוהות ביותר במדינה, כמו גם קרחונים, עמקים ואגמים. אתה יכול גם לזהות מגוון של חיות בר, כולל איילים, איילים ונשרים זהובים.

טיפים לטרקים בנורבגיה בספטמבר

כאשר מטיילים בנורבגיה בספטמבר, חשוב להיות מוכנים. הקפידו להביא ביגוד וציוד מתאימים, כולל מגפיים אטומות למים, שכבות חמות ושק שינה. כדאי גם להביא מפה ומצפן, כמו גם ערכת עזרה ראשונה. חשוב גם להיות מודעים למזג האוויר. מזג האוויר בנורבגיה יכול להיות בלתי צפוי, אז היו מוכנים לגשם, שלג ורוחות חזקות. הקפד לבדוק את התחזית לפני שאתה יוצא לדרך. לבסוף, הקפד להקדיש את הזמן ליהנות מהנוף. נורבגיה היא מדינה מהממת, והנופים עוצרי נשימה. לספוג את היופי של הנוף ולצלם הרבה תמונות.

סיכום

טרקים בנורבגיה בספטמבר הם חוויה בלתי נשכחת. משמש חצות ועד הזוהר הצפוני, תוכלו לחוות מגוון נופים וחיות בר. רק דאגו להיות מוכנים ולקחת את הזמן ליהנות מהנוף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן