דף הבית » הכי חם » טיולי בורג ומים: מה שאתה צריך לדעת

טיולי בורג ומים: מה שאתה צריך לדעת

טיולי בורג ומים: מה שאתה צריך לדעת

מה זה טרקים עם בורג ומים?

טיולי בורג ומים הם שתיים מהפעילויות הפופולריות ביותר עבור חובבי טבע. טיול ברגים הוא צורת הליכה הכוללת טיפוס במעלה ובמורד שטח תלול באמצעות סוג מיוחד של מכשיר דמוי בורג. טיול מים הוא סוג של טיול שכולל שכשוך בנחלים ונהרות רדודים, כמו גם חציית גופי מים. שתי הפעילויות דורשות ציוד מיוחד ואמצעי בטיחות.

ציוד שאתה צריך עבור טרקים עם בורג ומים

הציוד החשוב ביותר לטרקים עם בורג הוא מכשיר בורג. זהו סוג מיוחד של מכשיר המיועד לחיבור לכפות הרגליים ומשמש לטיפוס במעלה ובמורד שטח תלול. הם מגיעים במגוון גדלים וצורות, לכן חשוב לבחור אחד שמתאים לשטח בו תטיילו. לטרקים במים תזדקקו לזוג נעליים או מגפיים אטומות למים. אלה צריכים להיות מתוכננים במיוחד עבור טרקים במים, שכן נעליים או מגפיים רגילות לא יספקו מספיק הגנה מפני פגעי מזג האוויר. תזדקקו גם לזוג מגששים, שהם מכנסיים אטומים למים שישמרו אתכם יבשים בזמן שאתם משתכשכים בנחלים ובנהרות.

עצות בטיחות עבור טרקים עם בורג ומים

טיולי בורג ומים יכולים להיות מסוכנים אם לא עושים זאת כראוי. חשוב להיות מודעים לסביבתך ולנקוט בכל אמצעי הבטיחות הדרושים. חבשו תמיד קסדה בעת טיול ברגים, שכן נפילה של פסולת עלולה להיות מסוכנת. חשוב גם ללבוש חגורת הצלה בעת טרקים במים, מכיוון שהמים עלולים להיות בלתי צפויים.

איך להתחיל עם טרקים עם בורג ומים

אם אתם מעוניינים להתחיל עם טיולי בורג ומים, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא למצוא מדריך או מדריך מקומי. הם יכולים לספק לך את הציוד הדרוש וללמד אותך את הטכניקות המתאימות לשתי הפעילויות. חשוב גם לחקור את השטח בו תטיילו, מכיוון שאזורים מסוימים עשויים להיות קשים יותר מאחרים. ברגע שיש לך את הציוד והידע הדרושים, אתה יכול להתחיל לחקור את החוץ!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן