דף הבית » טיולים מאורגנים » טיולי אישת: טיולים מאורגנים לצפון איטליה

טיולי אישת: טיולים מאורגנים לצפון איטליה

טיולי אישת: טיולים מאורגנים לצפון איטליה

גלו את היופי של צפון איטליה עם אישת טורס

צפון איטליה הוא אזור של יופי ותרבות מדהימים. מהגבעות המתגלגלות של טוסקנה ועד לתעלות ונציה, האזור מציע משהו לכל אחד. אישת טורס מציעה טיולים מאורגנים לצפון איטליה, המאפשרת למטיילים לחקור את האזור בנוחות ובסגנון. אישת טורס מציעה מגוון חבילות המתאימות לתקציבים ותחומי עניין שונים. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית מלאת הרפתקאות, לאשת טורס יש משהו בשבילכם. הנה הצצה לכמה מהחבילות שהם מציעים.

חופשות רומנטיות

אישת טורס מציע חופשות רומנטיות לזוגות המעוניינים לחקור את צפון איטליה. חבילות אלו כוללות לינה בבתי מלון רומנטיים, סיורים פרטיים באתרים היפים ביותר באזור וארוחות ערב רומנטיות לשניים. חבילת המילוט הרומנטית כוללת גם סיור פרטי בעיר הרומנטית ונציה. תוכלו לחקור את התעלות והרחובות המרוצפים של העיר היפה הזו, וליהנות מטיול רומנטי בגונדולה.

חופשות משפחתיות

אישת טורס מציעה גם חבילות נופש משפחתיות לצפון איטליה. חבילות אלו כוללות לינה בבתי מלון ידידותיים למשפחות, סיורים פרטיים באטרקציות הפופולריות ביותר באזור ופעילויות לכל המשפחה. חבילת הנופש המשפחתית כוללת גם סיור פרטי בעיר היפה פירנצה. תוכלו לחקור את הגלריות והמוזיאונים המפורסמים של העיר, וליהנות מארוחה איטלקית טעימה.

סיורי הרפתקאות

אישת טורס מציעה גם סיורי הרפתקאות בצפון איטליה. חבילות אלו כוללות אירוח בבתי מלון נוחים, סיורים פרטיים באטרקציות המרגשות ביותר באזור ופעילויות לכל המשפחה. חבילת סיור ההרפתקאות כוללת גם סיור פרטי בעיר הציורית סיינה. תוכלו לחקור את הרחובות המפותלים של העיר וליהנות מטיול מרגש על כדור פורח.

סיורי יין

אישת טורס מציעה גם סיורי יין בצפון איטליה. חבילות אלו כוללות אירוח בבתי מלון מפוארים, סיורים פרטיים ביקבים המפורסמים ביותר באזור וטעימות יין. חבילת סיור היין כוללת גם סיור פרטי בעיר המקסימה ורונה. תוכלו לחקור את הכרמים המפורסמים של העיר וליהנות מארוחה איטלקית טעימה.

השוואה מהירה

חֲבִילָה מקומות לינה סיורים פעילויות
חופשות רומנטיות מלונות רומנטיים סיורים פרטיים ארוחות ערב רומנטיות
חופשות משפחתיות מלונות ידידותיים למשפחות סיורים פרטיים פעילויות משפחתיות
סיורי הרפתקאות מלונות נוחים סיורים פרטיים פעילויות הרפתקאות
סיורי יין מלונות מפוארים סיורים פרטיים טעימות יין

לא משנה איזה סוג חופשה אתם מחפשים, לאשת טורס יש משהו בשבילכם. מחופשות רומנטיות ועד חופשות משפחתיות, אשת טורס מציעה טיולים מאורגנים לצפון איטליה שבוודאי ישמחו. אז אם אתם מחפשים חופשה ייחודית ובלתי נשכחת, אל תחפשו רחוק יותר מאשת טורס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן