דף הבית » טיולים מאורגנים » טיולים מאורגנים של ישראייר לדובאי – מדריך מקיף

טיולים מאורגנים של ישראייר לדובאי – מדריך מקיף

טיולים מאורגנים של ישראייר לדובאי – מדריך מקיף

מה זה ישראייר?

ישראייר היא חברת תעופה ישראלית המציעה טיסות ליעדים שונים ברחבי העולם. חברת התעופה ממוקמת בתל אביב והיא אחת מחברות התעופה הגדולות בארץ. ישראייר מציעה טיסות ליעדים פופולריים רבים, כולל דובאי.

ישראייר טיולים מאורגנים לדובאי

ישראייר מציעה טיולים מאורגנים לדובאי, שהם מושלמים למי שרוצה לחוות את העיר ללא הטרחה בתכנון הטיול שלו. החבילות כוללות טיסות, לינה ופעילויות, והן מותאמות לתקציבים והעדפות שונות.

אפשרויות חבילה

ישראייר מציעה מספר חבילות שונות למי שמחפש לבקר בדובאי. החבילות נעות בין בסיסיות ליוקרתיות וכוללות טיסות, לינה ופעילויות. החבילה הבסיסית כוללת טיסות ולינה, בעוד חבילת היוקרה כוללת טיסות, לינה ופעילויות כמו ספארי מדברי והפלגות דאו.

מחירים

המחירים לטיולים מאורגנים של ישראייר לדובאי משתנים בהתאם לחבילה הנבחרת. החבילה הבסיסית מתחילה בסביבות 1,000$, בעוד שהחבילה היוקרתית יכולה לעלות עד 3,000$. המחירים משתנים גם בהתאם לתקופת השנה ולמספר האנשים בקבוצה.

למה לצפות

טיולים מאורגנים של ישראייר לדובאי נועדו להיות נטולי טרחה ומהנים. החבילות כוללות טיסות, לינה ופעילויות, כך שכל מה שעליכם לעשות הוא לשבת וליהנות מהחוויה. הפעילויות הכלולות בחבילות נועדו להעניק לכם חוויה אותנטית של דובאי, ותוכלו לצפות בביקור בכמה מנקודות הציון והאטרקציות האייקוניות ביותר של העיר.

השוואה מהירה

חֲבִילָה מחיר תכלילים
בסיסי 1,000 דולר טיסות ולינה
מוּתָרוּת 3,000 דולר טיסות, לינה ופעילויות

סיכום

טיולים מאורגנים של ישראייר לדובאי הם דרך מצוינת לחוות את העיר ללא הטרחה של תכנון טיול משלך. החבילות מותאמות לתקציבים והעדפות שונות וכוללות טיסות, לינה ופעילויות. המחירים משתנים בהתאם לחבילה שנבחרה, אך כל החבילות מציעות חוויה אותנטית של דובאי. למידע נוסף על טיולים מאורגנים של ישראייר לדובאי, בקר בטיולים מאורגנים של ישראייר לדובאי .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן