דף הבית » טיולים מאורגנים » טיולים מאורגנים לתאילנד בדצמבר

טיולים מאורגנים לתאילנד בדצמבר

טיולים מאורגנים לתאילנד בדצמבר

סיור בתאילנד בדצמבר

טיולים מאורגנים לתאילנד בחודש דצמבר הם דרך מצוינת לחקור את המדינה ולחוות את התרבות שלה. מהערים השוקקות בנגקוק וצ'אנג מאי ועד לחופים המדהימים של פוקט וקוסמוי, לתאילנד יש מה להציע לכולם. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או מסע מלא הרפתקאות, דצמבר הוא הזמן המושלם לבקר בתאילנד.

למה לצפות

מזג האוויר בתאילנד בחודש דצמבר הוא בדרך כלל חם ולח, עם טמפרטורות הנעות בין 25-30 מעלות צלזיוס (77-86 מעלות צלזיוס). העונה הגשומה הסתיימה, אז אתה יכול לצפות לשפע של שמש ושמים בהירים. דצמבר הוא גם זמן מצוין לבקר בפארקים הלאומיים של תאילנד ולחקור את חיות הבר המגוונות של המדינה.

המקומות הטובים ביותר לבקר בהם

בנגקוק היא מקום מצוין להתחיל בו את הטיול בתאילנד. העיר מלאה בשווקים תוססים, אוכל רחוב טעים ומקדשים מדהימים. מבנגקוק, תוכלו לצאת לטיול יום לעיר העתיקה של איוטאיה או לחקור את השווקים הצפים של דמנואן סדואק. צ'יאנג מאי היא יעד פופולרי נוסף בתאילנד. העיר ידועה במקדשים המדהימים שלה, בשווקי הלילה התוססים ובמטבח הטעים שלה. מצ'אנג מאי תוכלו לצאת לטיול יום אל שבטי הגבעות של מיי הונג סון או לחקור את הפארק הלאומי דוי אינתאנון הסמוך. פוקט היא יעד נהדר לאוהבי חופים. האי הוא ביתם של כמה מהחופים היפים ביותר בתאילנד, כמו גם שפע של פעילויות כמו שנורקלינג, צלילה וקיאקים. Koh Samui הוא יעד אי פופולרי נוסף בתאילנד. האי ידוע בחופים המדהימים שלו, חיי הלילה התוססים ופירות הים הטעימים שלו.

איך לתכנן את הטיול שלך

כאשר מתכננים את הטיול לתאילנד בדצמבר, חשוב להזמין את הטיסות והלינה מראש. טיסות לתאילנד עשויות להיות יקרות ולכן עדיף להזמין כמה שיותר מוקדם. הלינה בתאילנד היא בדרך כלל משתלמת, עם שפע של אפשרויות שיתאימו לכל התקציבים. חשוב גם לחקור את המקומות הטובים ביותר לביקור בתאילנד. יש כל כך הרבה מקומות מדהימים לחקור, אז חשוב לתכנן את הטיול בקפידה. הקפד לחקור את הזמן הטוב ביותר לבקר בכל יעד, כמו גם את הפעילויות הטובות ביותר לעשות. לבסוף, חשוב לחקור את הדרך הטובה ביותר להתנייד בתאילנד. בארץ יש מערכת תחבורה ציבורית ענפה, כך שקל להתנייד ללא רכב. אתה יכול גם לשכור רכב או לקחת מונית, אבל הקפד לחקור את המחירים והמסלולים הטובים ביותר לפני שאתה נוסע. טיולים מאורגנים לתאילנד בחודש דצמבר הם דרך מצוינת לחקור את המדינה ולחוות את התרבות שלה. מהערים השוקקות בנגקוק וצ'אנג מאי ועד לחופים המדהימים של פוקט וקוסמוי, לתאילנד יש מה להציע לכולם. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן