דף הבית » טיולים מאורגנים » טיולים מאורגנים לפולין עם Diezenhaus

טיולים מאורגנים לפולין עם Diezenhaus

טיולים מאורגנים לפולין עם Diezenhaus

טיולים מאורגנים לפולין עם Diezenhaus

פולין היא מדינה יפהפייה עם היסטוריה ותרבות עשירה. מהארכיטקטורה המדהימה של קרקוב ועד לאזור הכפרי הציורי של הרי הטטרה, יש משהו לכולם ליהנות. Diezenhaus מציע טיולים מאורגנים לפולין המקלים על חקר המדינה ולחוות את התרבות הייחודית שלה.

מסלולי טיול

Diezenhaus מציעה מגוון מסלולים לטיולים המאורגנים שלהם לפולין. בין אם אתם מחפשים חופשת סוף שבוע קצרה או סיור מורחב בארץ, יש משהו לכל אחד. מסלולי הטיול נועדו למקסם את זמנכם בפולין ולהבטיח שתפיקו את המרב מהטיול שלכם. המסלול הפופולרי ביותר הוא סיור "גלה את פולין". סיור זה לוקח אותך לערים ולאטרקציות הפופולריות ביותר בפולין, כולל קרקוב, ורשה וגדנסק. תהיה לך גם הזדמנות לחקור את האזור הכפרי ולבקר בכמה מהעיירות והכפרים הקטנים יותר. "סיור תרבות" הוא עוד מסלול פופולרי. סיור זה מתמקד בתרבות ובהיסטוריה של פולין, עם ביקורים במוזיאונים, כנסיות ואתרים היסטוריים אחרים. תהיה לך גם הזדמנות לחוות את המטבח המקומי וללמוד על המנהגים המסורתיים של העם הפולני.

מחירים

המחירים לטיולים מאורגנים של Diezenhaus לפולין משתנים בהתאם למסלול ולאורך הטיול. סיור "גלה את פולין" הוא האפשרות המשתלמת ביותר, החל מ-799 אירו לאדם. "סיור התרבות" מעט יקר יותר, החל מ-999 אירו לאדם. המחירים כוללים את כל הלינה, הארוחות והסעות. כמו כן, תהיה לך גישה למדריך בעל ידע שיוכל לענות על כל שאלה שתהיה לך על המדינה ותרבותה.

שאלות נפוצות

האם הטיולים מתאימים למשפחות?

כן, טיולים מאורגנים של Diezenhaus לפולין מתאימים למשפחות. המסלולים נועדו להיות מהנים לכל הגילאים והמחירים נוחים למשפחות.

האם יש מגבלות גיל?

לא, אין מגבלות גיל לטיולים מאורגנים של Diezenhaus לפולין. עם זאת, ילדים מתחת לגיל 18 חייבים בליווי מבוגר.

האם אני צריך להביא אוכל משלי?

לא, כל הארוחות כלולות במחיר הטיול. תוכלו ליהנות ממטבח פולני מסורתי כמו גם ממנות בינלאומיות.

האם יש מספר מינימום של אנשים לטיולים?

כן, המספר המינימלי של אנשים לטיולים מאורגנים של Diezenhaus לפולין הוא שניים.

האם אני צריך להביא תחבורה משלי?

לא, כל ההסעות כלולה במחיר הטיול. יסופק לכם רכב נוח ואמין למשך כל הטיול.

חווה את פולין עם Diezenhaus

טיולים מאורגנים של Diezenhaus לפולין הם הדרך המושלמת לחקור את המדינה ולחוות את התרבות הייחודית שלה. עם מגוון מסלולים ומחירים לבחירה, יש משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים חופשת סוף שבוע קצרה או סיור ממושך במדינה, דיזנהאוז מטפל בכם. למידע נוסף על טיולים מאורגנים של Diezenhaus לפולין, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

סיכום

Diezenhaus מציע טיולים מאורגנים לפולין המקלים על חקר המדינה ולחוות את התרבות הייחודית שלה. מסלולי הטיול נועדו למקסם את זמנכם בפולין ולהבטיח שתפיקו את המרב מהטיול שלכם. המחירים לטיולים מאורגנים של Diezenhaus לפולין משתנים בהתאם למסלול ולאורך הטיול. הטיולים מתאימים למשפחות ואין הגבלת גיל. כל הארוחות וההסעות כלולים במחיר הטיול. חווה את היופי של פולין עם טיולים מאורגנים של Diezenhaus.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן