דף הבית » טיולים מאורגנים » טיולים מאורגנים לדובאי ואבו דאבי

טיולים מאורגנים לדובאי ואבו דאבי

טיולים מאורגנים לדובאי ואבו דאבי

למה לצפות בטיול מאורגן לדובאי ואבו דאבי

טיולים מאורגנים לדובאי ואבו דאבי מציעים חוויה ייחודית למטיילים. שתי הערים הללו, הממוקמות באיחוד האמירויות הערביות, ידועות בארכיטקטורה המודרנית, אורח החיים היוקרתי והתרבות התוססת שלהן. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או הרפתקה מרגשת, תמצאו הרבה מה לעשות בשתי הערים הללו. כשתזמינו טיול מאורגן לדובאי ואבו דאבי, תהיה לכם הזדמנות לחקור את שתי הערים. תוכלו לבקר בנקודות ציון אייקוניות, כמו בורג' ח'ליפה והמסגד הגדול של שייח זאיד, כמו גם לחוות את התרבות והמטבח המקומיים. תהיה לך גם הזדמנות לקחת חלק במגוון פעילויות, כגון ספארי מדבר, נגיחה בדיונות ושייט בכדור פורח.

דברים לעשות בדובאי ובאבו דאבי

דובאי ואבו דאבי ידועות באורח החיים היוקרתי והארכיטקטורה המודרנית שלהן. בדובאי תוכלו לבקר בבניין הגבוה בעולם, הבורג' ח'ליפה, או לטייל במטרו של דובאי. אתה יכול גם לחקור את מרכזי הקניות הרבים של העיר, או לטייל לאורך נחל דובאי. באבו דאבי, אתה יכול לבקר במסגד הגדול של שייח זאיד, אחד המסגדים הגדולים בעולם. אתה יכול גם לחקור את המוזיאונים הרבים של העיר, כמו הלובר אבו דאבי ומוזיאון אבו דאבי לאמנות. לא משנה מה אתה מחפש, תמצא שפע של פעילויות ליהנות בשתי הערים. מספארי מדברי ודיונות לטיולים בכדור פורח וטיולי גמלים, יש משהו לכולם.

לחוות את התרבות והמטבח המקומיים

כאשר תזמינו טיול מאורגן לדובאי ואבו דאבי, תהיה לכם הזדמנות לחוות את התרבות והמטבח המקומיים. אתה יכול לבקר בשוקים מסורתיים, או בשווקים, כדי לקנות סחורות ומזכרות מקומיות. תוכלו גם לטעום מהמטבח המקומי, הכולל מנות כמו שווארמה, פלאפל וחומוס.

בקר בחופים

גם דובאי וגם אבו דאבי ידועות בחופים המדהימים שלהן. בדובאי תוכלו לבקר בחוף ג'ומיירה, הידוע בחול הלבן ובמימיו הצלולים. תוכלו גם לבקר בפאלם ג'ומיירה, אי מלאכותי בצורת עץ דקל. באבו דאבי תוכלו לבקר בקורניש, טיילת על חוף הים הנמתחת לאורך 8 ק"מ לאורך קו החוף של העיר. תוכלו גם לבקר באי יאס, המהווה בית למגוון אטרקציות, כמו מסלול יאס מרינה ופארק השעשועים פרארי וורלד.

חקור את המדבר

כאשר תזמינו טיול מאורגן לדובאי ואבו דאבי, תהיה לכם הזדמנות לחקור את המדבר. תוכלו לקחת חלק בספארי מדברי, הכולל פעילויות כמו נגיחה בדיונות, טיולי גמלים וגלישה בחול. תוכלו גם לצאת לטיול בכדור פורח מעל המדבר ולהתפעל מהנופים המדהימים. טיולים מאורגנים לדובאי ואבו דאבי מציעים חוויה ייחודית למטיילים. מציוני דרך איקוניים ועד ספארי מדבר וטיולים בכדור פורח, יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או הרפתקה מרגשת, תמצאו הרבה מה לעשות בשתי הערים הללו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן