דף הבית » טיולים מאורגנים » הסתדרות המורים ארגנה טיולים לחו"ל בשנת 2017

הסתדרות המורים ארגנה טיולים לחו"ל בשנת 2017

הסתדרות המורים ארגנה טיולים לחו"ל בשנת 2017

מה הייתה מטרת הטיולים?

ארגון המורים ארגן טיולים לחו"ל בשנת 2017 לחבריו במטרה להעניק להם הזדמנות לחקור את העולם ולהבין טוב יותר את התרבויות השונות. הטיולים תוכננו להיות חוויות חינוכיות ותרבותיות, והאיגוד קיוו שהמורים יחזרו עם הערכה גדולה יותר לגיוון בעולם.

מה היו היעדים?

הסתדרות המורים ארגן טיולים למגוון יעדים ברחבי העולם. כמה מהיעדים הפופולריים ביותר כללו את צרפת, איטליה, ספרד ובריטניה. יעדים נוספים כללו את הודו, סין ודרום אפריקה.

מה היו החוויות של המורים שהלכו?

המורים שיצאו לטיולים חוו מגוון חוויות. כמה מהמורים דיווחו שהם נהנו מאוד לחקור את התרבויות השונות וללמוד על ההיסטוריה של המקומות שבהם ביקרו. אחרים דיווחו שיש להם הזדמנות לפגוש אנשים מרקעים שונים וללמוד על התרבויות שלהם.

חקר התרבות המקומית

רבים מהמורים שיצאו לטיולים דיווחו שהם נהנו מאוד לחקור את התרבות המקומית. הם נהנו לנסות מאכלים חדשים, לבקר באתרים היסטוריים וללמוד על המנהגים והמסורות של המקומות שבהם ביקרו.

יצירת חברים חדשים

המורים גם דיווחו שיש להם הזדמנות להכיר חברים חדשים במהלך הטיולים. הם נהנו לפגוש אנשים מרקעים שונים וללמוד על התרבויות שלהם. הם גם דיווחו שיש להם הזדמנות לתרגל את כישורי השפה שלהם וליצור קשרים חדשים.

למידה על תרבויות שונות

המורים גם דיווחו שיש להם הזדמנות ללמוד על תרבויות שונות במהלך הטיולים. הם נהנו ללמוד על ההיסטוריה, המנהגים והמסורות של המקומות שבהם ביקרו. הם גם דיווחו שיש להם הזדמנות לתרגל את כישורי השפה שלהם ולהשיג הבנה טובה יותר של העולם.

נהנים

לבסוף, המורים דיווחו שהם נהנו מאוד בטיולים. הם נהנו לחקור את התרבויות השונות, להכיר חברים חדשים וללמוד על ההיסטוריה של המקומות שבהם ביקרו. הם גם דיווחו שיש להם הזדמנות להירגע וליהנות בזמן הטיולים. הסתדרות המורים ארגן טיולים לחו"ל בשנת 2017 הייתה הצלחה גדולה. למורים שיצאו לטיולים הייתה הזדמנות לחקור את העולם, להכיר חברים חדשים וללמוד על תרבויות שונות. הייתה להם גם הזדמנות להירגע וליהנות בזמן הטיולים. למידע נוסף על הטיולים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן