דף הבית » טיולים מאורגנים » אשת טורס טיולים מאורגנים לפורטוגל

אשת טורס טיולים מאורגנים לפורטוגל

אשת טורס טיולים מאורגנים לפורטוגל

סיור בפורטוגל עם Eshat Tours

פורטוגל היא מדינה עם היסטוריה ותרבות עשירה, ואשת טורס מציעה טיולים מאורגנים כדי לחקור את המיטב של מה שיש לפורטוגל להציע. מהערים התוססות של ליסבון ופורטו ועד לחופים המדהימים של אלגרבה, אשת טורס יראה לכם את המיטב של פורטוגל. אשת טורס מציעה מגוון חבילות המתאימות לכל התקציבים והאינטרסים. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או הרפתקה עמוסת אקשן, אשת טורס יש משהו לכולם. כל החבילות כוללות לינה, הסעות ומגוון פעילויות וטיולים.

גלה את ליסבון

ליסבון היא עיר הבירה התוססת של פורטוגל, וזה המקום המושלם להתחיל בו את הטיול. אשת טורס מציעה מגוון חבילות לחקור את האטרקציות הרבות של העיר, מהמונומנטים ההיסטוריים והמוזיאונים שלה ועד לחיי הלילה התוססים שלה. אשת טורס יכולה גם לארגן טיולי יום לסינטרה הסמוכה, עיירה ציורית עם טירה וגנים דמויי אגדות. או למה לא לצאת לטיול יום לעיירה הסמוכה קאסקאיס, עם החופים המדהימים שלה ורחובותיה המרוצפים המקסימים.

חקור את פורטו

פורטו היא העיר השנייה בגודלה בפורטוגל, וזה המקום המושלם לחקור את התרבות וההיסטוריה של המדינה. אשת טורס מציעה מגוון חבילות לחקור את האטרקציות הרבות של העיר, מהמונומנטים ההיסטוריים והמוזיאונים שלה ועד לחיי הלילה התוססים שלה. אשת טורס יכול גם לארגן טיולי יום לעמק דורו הסמוך, אזור מדהים של כרמים וגבעות מתגלגלות. או למה לא לצאת לטיול יום לעיירה הסמוכה Guimaraes, עם הטירה מימי הביניים והרחובות המרוצפים.

להירגע באלגרבה

האלגרבה הוא החוף הדרומי המדהים של פורטוגל, וזה המקום המושלם להירגע ולהירגע. אשת טורס מציעה מגוון חבילות לחקור את האטרקציות הרבות של האזור, מהחופים המדהימים והמים הצלולים ועד לחיי הלילה התוססים שלה. אשת טורס יכולה גם לארגן טיולי יום לפארו הסמוכה, עיר מקסימה עם עיר עתיקה ויפהפייה. קָתֶדרָלָה. או למה לא לצאת לטיול יום לעיירה הסמוכה טאווירה, עם החופים המדהימים והרחובות המרוצפים.

הזמן את הטיול שלך עם Eshat Tours

אשת טורס מציעה מגוון חבילות המתאימות לכל תקציב ועניין. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או הרפתקה עמוסת אקשן, אשת טורס יש משהו לכולם. כל החבילות כוללות לינה, תחבורה ומגוון פעילויות וטיולים. אז למה שלא תזמינו את הטיול שלכם עם Eshat Tours ותחקור את המיטב של פורטוגל? בקר ב-YouTube למידע נוסף על Eshat Tours והטיולים שלהם לפורטוגל, או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן