דף הבית » טיולים מאורגנים » אשת טורס טיולים מאורגנים לבולגריה

אשת טורס טיולים מאורגנים לבולגריה

אשת טורס טיולים מאורגנים לבולגריה

אשת טורס טיולים מאורגנים לבולגריה

בולגריה היא מדינה הממוקמת בחלק הדרום מזרחי של אירופה. היא גובלת ברומניה בצפון, בסרביה ובצפון מקדוניה במערב, ביוון ובטורקיה בדרום, ובים השחור במזרח. בולגריה היא מדינה יפהפייה עם תרבות והיסטוריה עשירה. הוא ביתם של אתרים עתיקים רבים, נופים מדהימים וערים תוססות. אשת טורס מציע טיולים מאורגנים לבולגריה. טיולים אלו נועדו לתת למטיילים את האפשרות לחקור את המדינה ולחוות את תרבותה. הטיולים מותאמים לצרכיו ותחומי העניין של המטייל. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או חקר הרפתקאות של הארץ, אשת טורס יש משהו לכל אחד.

חקור את התרבות וההיסטוריה של בולגריה

בולגריה היא מדינה עם היסטוריה ארוכה ועשירה. הוא היה מיושב מאז התקופה הנאוליתית והיה אתר של אירועים היסטוריים חשובים רבים. בטיול מאורגן של Eshat Tours לבולגריה, תהיה לכם הזדמנות לחקור את התרבות וההיסטוריה של המדינה. תוכלו לבקר באתרים עתיקים כמו הקברים התראקים, ההריסות הרומיות של סרדיקה, והכנסיות מימי הביניים של וליקו טרנובו. אתה יכול גם לחקור את הערים התוססות של המדינה, כמו סופיה, פלובדיב ו-ורנה.

חווה את היופי הטבעי של בולגריה

בולגריה היא מדינה של יופי טבעי מדהים. מההרים המושלגים של רכס הבלקן ועד לחוף הים השחור, יש משהו לכולם. בטיול מאורגן עשת טורס לבולגריה, תהיה לכם הזדמנות לחקור את היופי הטבעי של המדינה. תוכלו לטייל בהרים, לחקור את היערות ולהירגע על החופים. אתה יכול גם לבקר בפארקים הלאומיים הרבים, כמו הפארק הלאומי רילה והפארק הלאומי פירין.

בקר באטרקציות של בולגריה

בולגריה היא ביתם של אטרקציות רבות, מאתרים היסטוריים ועד אטרקציות מודרניות. בטיול מאורגן של Eshat Tours לבולגריה, תהיה לכם הזדמנות לבקר בכמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר במדינה. תוכלו לבקר בקתדרלת אלכסנדר נייבסקי בסופיה, בכנסיית בויאנה בסופיה ובמנזר רילה בפארק הלאומי רילה. תוכלו גם לחקור את המוזיאונים הרבים, כמו המוזיאון הלאומי להיסטוריה בסופיה והמוזיאון הלאומי לארכיאולוגיה בסופיה.

השוואה מהירה

סוג טיול ניסיון
תַרְבּוּתִי חקור את התרבות וההיסטוריה של בולגריה
טִבעִי חווה את היופי הטבעי של בולגריה
אטרקציות בקר באטרקציות של בולגריה

טיולים מאורגנים של אשת טורס לבולגריה מציעים למטיילים את האפשרות לחקור את המדינה ולחוות את התרבות, היופי הטבעי והאטרקציות שבה. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או חקר הרפתקאות של הארץ, אשת טורס יש משהו לכל אחד. למידע נוסף על הארץ והאטרקציות בהן תוכלו לבקר עם Eshat Tours, צפו בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן