דף הבית » טיולים מאורגנים » ארקיע טיולים מאורגנים לריביירה הצרפתית ולפרובאנס

ארקיע טיולים מאורגנים לריביירה הצרפתית ולפרובאנס

. ארקיע טיולים מאורגנים לריביירה הצרפתית ולפרובאנס

חקור את הריביירה הצרפתית ואת פרובנס עם ארקיע

הריביירה הצרפתית ופרובנס הם שניים מהיעדים היפים והפופולריים באירופה. עם החופים המדהימים, הכפרים הציוריים והתרבות התוססת שלה, אין זה פלא מדוע כל כך הרבה אנשים נוהרים לאזורים הללו מדי שנה. אם אתם מחפשים חוויה בלתי נשכחת, אז טיול מאורגן עם ארקיע הוא הדרך המושלמת לחקור את הריביירה הצרפתית ואת פרובנס.

מה מציעה ארקיע?

ארקיע מציעה מגוון חבילות למטיילים המעוניינים לחקור את הריביירה הצרפתית ואת פרובאנס. מטיולי יום ועד חבילות למספר ימים, יש משהו לכל אחד. כל החבילות כוללות הסעות הלוך ושוב, לינה ומגוון פעילויות וטיולים. בהתאם לחבילה, תוכלו לחקור את החופים המדהימים של האזור, לבקר בכפרים המקסימים, ואפילו לשוט בסירה לאיים הסמוכים.

חווה את המיטב של הריביירה הצרפתית ופרובנס

כשאתם מזמינים טיול מאורגן עם ארקיע, אתם יכולים להיות בטוחים שתחוו את המיטב של הריביירה הצרפתית ופרובנס. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או הרפתקה עמוסה באקשן, בארקיע יש משהו לכולם. עם המדריכים המנוסים והצוות הבקיא שלו, אתה יכול להיות בטוח שתפיק את המרב מהטיול שלך.

בחר את החבילה המושלמת עבורך

ארקיע מציעה מגוון חבילות המתאימות לכל התקציבים והאינטרסים. מחבילות מותאמות לתקציב ועד טיולי יוקרה, יש משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או הרפתקה עתירת אקשן, לארקיע יש את החבילה המושלמת עבורכם.

גלה את ההיסטוריה והתרבות העשירה של האזור

הריביירה הצרפתית ופרובנס הם ביתם של כמה מהאתרים היפים וההיסטוריים באירופה. מהחורבות העתיקות של האימפריה הרומית ועד לארכיטקטורה המדהימה של הרנסנס, יש משהו לכולם. עם ארקיע תוכלו לחקור את ההיסטוריה והתרבות העשירה של האזור עם מדריכים מנוסים וצוות בקיא.

השוואה מהירה

חֲבִילָה מחיר מֶשֶׁך פעילויות
טיול יום 50 דולר יום 1 ביקור בחוף, שייט, סיור בכפר
חבילה ל-3 ימים $200 3 ימים ביקור בחוף, שייט, סיור בכפר, טעימות יין, שיעור בישול
חבילה ל-7 ימים 500 דולר 7 ימים ביקור בחוף, שייט, סיור בכפר, טעימות יין, שיעור בישול, טיולים רגליים, קיאקים

בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או הרפתקה עתירת אקשן, לארקיע יש את החבילה המושלמת עבורכם. עם המדריכים המנוסים והצוות הבקיא שלו, אתה יכול להיות בטוח שתפיק את המרב מהטיול שלך. מחקור החופים המדהימים והכפרים הציוריים של האזור ועד לגילוי ההיסטוריה והתרבות העשירה שלו, טיול מאורגן עם ארקיע הוא הדרך המושלמת לחוות את הריביירה הצרפתית ואת פרובאנס. אז למה שלא תזמינו את הטיול שלכם עוד היום ותתחילו לתכנן את חופשת החלומות שלכם? למידע נוסף על הטיולים המאורגנים של ארקיע לריביירה הצרפתית ולפרובאנס, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן