דף הבית » המלצות העורכים » טרקים בפרו – הרפתקה לזכור

טרקים בפרו – הרפתקה לזכור

טרקים בפרו - הרפתקה לזכור

סקירה כללית של טרקים בפרו

טרקים בפרו הם חוויה בלתי נשכחת. מהרי האנדים המלכותיים ועד יער הגשם האמזונס השופע, פרו מציעה מגוון מסלולי טיול לחקור. בין אם אתה מתחיל או מטייל מנוסה, בפרו יש משהו לכולם. מטיולים של מספר ימים ועד טיולי יום, פרו מציעה מגוון אפשרויות לטרקים.

מסלולי טרקים פופולריים בפרו

מסלולי הטרקים הפופולריים ביותר בפרו הם שביל האינקה, טרק סלקנטאי וטרק לארס. שביל האינקה הוא טרק בן ארבעה ימים שלוקח אתכם דרך העמק הקדוש ומסתיים במאצ'ו פיצ'ו המפורסם. טרק Salkantay הוא טרק בן חמישה ימים שלוקח אתכם דרך הרי האנדים ומסתיים במאצ'ו פיצ'ו. טרק לארס הוא טרק בן שלושה ימים שלוקח אתכם דרך העמק הקדוש ומסתיים במעיינות החמים של לארס.

למה לצפות בטיול טרקים בפרו

כשאתה מטייל בפרו, אתה יכול לצפות להיות מוקף בנוף מדהים, מהרים מושלגים ועד יער גשם שופע. תוכלו גם לחוות את התרבות המקומית, שכן תהיו מוקפים בכפרים מסורתיים ושווקים מקומיים. בטרק שלכם, תוכלו גם לחוות את המטבח המקומי, שהוא שילוב של מנות פרואניות מסורתיות ומטבח בינלאומי.

טיפים לטיולים בפרו

כאשר מטיילים בפרו, חשוב להיות מוכנים. הקפידו להביא מספיק מזון ומים, כמו גם ביגוד והנעלה מתאימים. חשוב גם להיות מודעים לגובה, שכן חלק מהטרקים יכולים להגיע עד 4,000 מטר מעל פני הים. לבסוף, חשוב להיות מודעים לחיות הבר המקומיות, שכן פרו היא ביתם של מגוון בעלי חיים, כולל יגוארים, פומות וטפירים.

טבלת מסלולי טרקים בפרו

מַסלוּל אורך עיקרי הדברים
שביל האינקה 4 ימים העמק הקדוש, מאצ'ו פיצ'ו
טרק סלקנטאי 5 ימים הרי האנדים, מאצ'ו פיצ'ו
טרק לארס 3 ימים העמק הקדוש, המעיינות החמים של לארס

למידע נוסף על טרקים בפרו, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן