דף הבית » בחירות הגולשים » טרקים בנובמבר בצ'כיה

טרקים בנובמבר בצ'כיה

טרקים בנובמבר בצ'כיה

סקירה כללית של טרקים בצ'כיה

טרקים בצ'כיה הם דרך מצוינת לחוות את היופי של הכפר הצ'כי. צ'כיה היא מדינה קטנה, אבל יש לה הרבה מה להציע מבחינת הזדמנויות לטרקים. מההרים בצפון ועד הגבעות המתגלגלות בדרום, יש משהו לכל אחד. נובמבר הוא זמן מצוין לצאת לטרקים, שכן הטמפרטורות מתונות והנוף מדהים.

המקומות הטובים ביותר לטיולים בנובמבר

המקומות הטובים ביותר לצאת לטרקים בנובמבר בצ'כיה הם ההרים בצפון. הרי קרקונוזה מציעים נופים מדהימים ושפע של שבילים לחקור. הרי ג'סניקי הם גם בחירה מצוינת, שכן הם ביתם של כמה מהיערות היפים ביותר במדינה. היער הבוהמי הוא עוד אופציה נהדרת, מכיוון שהוא מלא חיות בר ונוף מדהים.

הרי קרקונוזה

הרי קרקונוזה ממוקמים בצפון צ'כיה ומציעים כמה מהזדמנויות הטרקים הטובות ביותר במדינה. השבילים נעים בין קלים לקשים ומציעים נופים מדהימים של האזור הכפרי שמסביב. הרי קרקונוזה הם גם ביתם של מגוון חיות בר, כולל צבאים, שועלים וחזירי בר.

הרי ג'סניקי

הרי Jeseniky ממוקמים במזרח צ'כיה ומציעים כמה מהיערות היפים במדינה. המסלולים ברובם קלים למתונים ומציעים נופים מדהימים של האזור הכפרי שמסביב. הרי ג'סניקי הם גם ביתם של מגוון חיות בר, כולל צבאים, שועלים וחזירי בר.

היער הבוהמי

היער הבוהמי נמצא בדרום צ'כיה והוא ביתם של כמה מהיערות היפים במדינה. המסלולים ברובם קלים למתונים ומציעים נופים מדהימים של האזור הכפרי שמסביב. היער הבוהמי הוא גם ביתם של מגוון חיות בר, כולל צבאים, שועלים וחזירי בר.

מזג אוויר בנובמבר

מזג האוויר בנובמבר בצ'כיה מתון ובדרך כלל נעים. הטמפרטורות יכולות לנוע בין ה-40 הנמוכות ל-60 הנמוכות (פרנהייט). השמיים בדרך כלל בהירים והימים בדרך כלל שטופי שמש. גשם אפשרי, אבל הוא בדרך כלל קל וקצר מועד.

טבלת טרקים בנובמבר בצ'כיה

מקום קושי טֶמפֶּרָטוּרָה יְרִידַת גְשָׁמִים
הרי קרקונוזה קל-קשה שנות ה-40 נמוכות-שנות ה-60 הנמוכות (פרנהייט) קל וקצר מועד
הרי ג'סניקי קל-בינוני שנות ה-40 נמוכות-שנות ה-60 הנמוכות (פרנהייט) קל וקצר מועד
היער הבוהמי קל-בינוני שנות ה-40 נמוכות-שנות ה-60 הנמוכות (פרנהייט) קל וקצר מועד

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן