דף הבית » בחירות הגולשים » טרקים במזרח ארצות הברית

טרקים במזרח ארצות הברית

טרקים במזרח ארצות הברית

מה זה טרקים?

טרקים הם סוג של בילוי בחוץ הכולל הליכה או טיול בסביבה טבעית, לעתים קרובות במטרה לחקור וליהנות מהנוף. ניתן לעשות טרקים בכל שטח, מישורית ועד הררית, ויכולה לנוע בין מספר שעות למספר ימים. המונח "טרקים" נגזר מהמילה ההולנדית "trekken", שפירושה "לטייל".

טרקים במזרח ארצות הברית

מזרח ארצות הברית הוא ביתם של כמה מיעדי הטרקים היפים והמגוונים בעולם. מהרי האפלצ'ים ועד להרי האדירונדאק, מזרח ארצות הברית היא גן עדן לטרקים. בין אם אתם מחפשים טיול יום קצר או הרפתקת תרמילאים מרובת ימים, יש משהו לכל אחד במזרח.

אתרי הטרקים הטובים ביותר במזרח ארצות הברית

הרי האפלצ'ים הם אחד מיעדי הטרקים הפופולריים ביותר במזרח ארצות הברית. שביל האפלצ'ים, העובר מג'ורג'יה למיין, הוא השביל הרציף הארוך ביותר בעולם והוא חובה לעשות עבור כל מטייל רציני. מקומות טרקים פופולריים אחרים בהרי האפלצ'ים כוללים את הפארק הלאומי הגדול סמוקי הרי, הפארק הלאומי שננדואה וההרים הלבנים של ניו המפשייר. האדירונדאק שבצפון מדינת ניו יורק הם יעד פופולרי נוסף לטרקים. פארק אדירונדאק הוא הפארק הלאומי הגדול ביותר בארצות הברית והוא ביתם של כמה מהנופים המרהיבים במדינה. אתרי הטרקים הפופולריים באדירונדאק כוללים את הפסגות הגבוהות, ה-Adirondack Great Range ו-Dix Range. The Catskills בניו יורק הם עוד יעד נהדר לטרקים. ה-Catskills הם ביתם של כמה ממסלולי ההליכה היפים ביותר במזרח, כולל שביל הגלישה המפורסם. מקומות טיול פופולריים אחרים בקטסקילס כוללים את שביל השטן, השביל הארוך ושביל Peekamoose.

מה שאתה צריך לדעת לפני טיול במזרח ארצות הברית

לפני שיוצאים להרפתקת טרקים כלשהי, חשוב להיות מוכנים. ודא שיש לך את הציוד המתאים, כולל ביגוד מתאים, הנעלה ותיק גב. כמו כן, חשוב לבדוק את תחזית מזג האוויר ולתכנן בהתאם. ודאו שיש לכם מפה ומצפן ותדעו להשתמש בהם. לבסוף, חשוב להיות מודעים לחיות הבר המקומיות ולהיות מוכנים לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים. למידע נוסף על טרקים במזרח ארצות הברית, עיין בחיפוש זה ביוטיוב עבור הנושא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן