דף הבית » עוצר נשימה » טרקים במדבר סהרה במרוקו – מדריך

טרקים במדבר סהרה במרוקו – מדריך

טרקים במדבר סהרה במרוקו - מדריך

סקירה כללית של טרקים במדבר סהרה במרוקו

מדבר סהרה של מרוקו הוא מרחב עצום ויפה של חול וסלע, המשתרע מהאוקיינוס האטלנטי ועד לים התיכון. זהו מקום של הרפתקאות וחקר, ויעד פופולרי לטרקים. טרקים במדבר סהרה של מרוקו מציעים חוויה ייחודית, עם מגוון מסלולים, נופים מדהימים והזדמנות לחקור נוף פראי ומרוחק באמת.

הזמנים הטובים ביותר לצאת לטרקים במדבר סהרה של מרוקו

הזמן הטוב ביותר לצאת לטרקים במדבר סהרה של מרוקו הוא מאוקטובר עד מרץ. במהלך תקופה זו, הטמפרטורות קרירות יותר והנוף נגיש יותר. חודשי הקיץ יכולים להיות חמים מאוד, מה שמקשה על הטרקים. חשוב גם לציין שהמדבר יכול להיות סוער מאוד ולכן חשוב להתלבש כראוי ולהביא הרבה מים.

המסלולים הטובים ביותר לטרקים במדבר סהרה במרוקו

המסלולים הפופולריים ביותר לטרקים במדבר סהרה של מרוקו הם ערוץ טודרה, ערג צ'בי וארג צ'יגגה. ערוץ טודרה הוא קניון מהמם עם צוקים נישאים ונהר העובר בו. ה-Erg Chebbi היא דיונת חול גדולה המשתרעת על פני קילומטרים, וה-Erg Chigaga היא רמה מדברית עצומה עם נופים מדהימים.

ערוץ טודרה

ערוץ טודרה הוא מסלול נהדר לטרקים במדבר סהרה של מרוקו. זה קניון מהמם עם צוקים נישאים ונהר שעובר בו. המסלול קל יחסית, וניתן לסיים אותו תוך מספר ימים. יש הרבה מקומות לינה באזור, וזה מקום נהדר לחקור.

ארג צ'בי

ה-Erg Chebbi היא דיונת חול גדולה המשתרעת על פני קילומטרים. זהו מסלול נהדר לטרקים במדבר סהרה של מרוקו, והוא מציע נופים מדהימים של המדבר. המסלול קל יחסית, וניתן לסיים אותו תוך מספר ימים. חשוב להיות מודעים לסופות החול שעלולות להתרחש באזור ולכן חשוב להתלבש כראוי ולהצטייד בהרבה מים.

המקומות הטובים ביותר לשהות בהם בזמן טרקים במדבר סהרה של מרוקו

יש הרבה מקומות לינה בזמן טיולים במדבר סהרה של מרוקו. יש אתרי נופש יוקרתיים, כפרים ברברים מסורתיים ואתרי קמפינג. המקומות הטובים ביותר ללינה תלויים במסלול שאתה לוקח, אבל יש הרבה אפשרויות לבחירה.

טרקים במדבר סהרה של מרוקו הם דרך מצוינת לחקור את הנוף הפראי והנידח הזה. עם מגוון מסלולים, נופים מדהימים ושפע של מקומות לינה, זו חוויה שלא תשכחו. למידע נוסף, עיין במדריך זה לטרקים במדבר סהרה של מרוקו .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן