דף הבית » חדש » טרקים בטרנסילבניה – חקור את הרי הקרפטים

טרקים בטרנסילבניה – חקור את הרי הקרפטים

טרקים בטרנסילבניה - חקור את הרי הקרפטים

חקור את הרי הקרפטים

טרקים בטרנסילבניה הם הדרך המושלמת לחקור את הרי הקרפטים. הרי הקרפטים הם רכס הרים המשתרע על פני רומניה ועוד מספר מדינות במרכז ומזרח אירופה. האלפים הטרנסילבניים, חלק מהרי הקרפטים, הם אחד האזורים היפים והפראיים ביותר ברומניה. טרקים בטרנסילבניה הם דרך מצוינת לחקור את ההרים, לגלות עמקים נסתרים ולחוות את התרבות והמסורות המקומיות.

מסלולי הטרקים הטובים ביותר בטרנסילבניה

מסלולי הטרקים הטובים ביותר בטרנסילבניה הם בהרי פאגארס, הרי רטזאט והרי אפוסני. הרי הפגארס הם הרכס הגבוה ביותר ברומניה, כאשר הפסגה הגבוהה ביותר, Moldoveanu, מגיעה לגובה של 2544 מטר. הרי Retezat הם מקום נהדר לחקור את כרי הדשא האלפיניים, אגמי הקרח ופסגות אבן הגיר. הרי האפוסני הם מקום נהדר לחקור את המערות, הגאיות והיערות.

דברים לעשות בטרנסילבניה

בנוסף לטרקים, יש עוד הרבה דברים לעשות בטרנסילבניה. בקרו בעיירות מימי הביניים סיביו ובראשוב, חקרו את הכנסיות המבוצרות של ביארטן וויסקרי, או צאו לטיול לטירת דרקולה בבראן. בקיץ, אתה יכול לצאת לרפטינג, קיאקים או קניונים בנהרות ובערוצי טרנסילבניה. בחורף תוכלו לעשות סקי או סנובורד באתרי הסקי פויאנה בראשוב וסינאיה.

לינה בטרנסילבניה

כאשר מטיילים בטרנסילבניה, תוכלו ללון במגוון אפשרויות לינה. יש הרבה בתי הארחה ומלונות בעיירות ובכפרים של טרנסילבניה. אפשר גם ללון בבקתות הרים או לחנות במדבר. לחוויה ייחודית, תוכלו להתארח בבית חווה טרנסילבנית מסורתית.

ציוד טרקים

כאשר מטיילים בטרנסילבניה, חשוב להצטייד בציוד המתאים. הקפידו להביא זוג נעלי הליכה טובות, מעיל עמיד למים, כובע ומשקפי שמש. כדאי להביא גם מפה ומצפן, פנס, ערכת עזרה ראשונה והרבה מים. אם אתם בקמפינג, הקפידו להביא אוהל, שק שינה וציוד בישול.

עצות בטיחות לטרקים בטרנסילבניה

כאשר מטיילים בטרנסילבניה, חשוב להקפיד על הנחיות הבטיחות. הקפידו להישאר על שבילים מסומנים ולעולם לא לצאת מהמסלול. שימו לב לתנאי מזג האוויר ולשטח. הקפידו להביא מפה ומצפן ולדעת כיצד להשתמש בהם. תודיע למישהו לאן אתה הולך ומתי אתה מצפה לחזור. לבסוף, הקפידו להביא הרבה מים וחטיפים.

טיולי טרקים בטרנסילבניה

אם אינכם מרגישים בנוח לטייל בטרנסילבניה לבדכם, ישנן חברות טיולים רבות המציעות סיורי טרקים מודרכים. סיורים אלו יכולים לנוע בין טיולי יום לטיולים מרובי ימים ויכולים לכלול פעילויות כגון קמפינג, רפטינג ורכיבה על סוסים. סיורים מודרכים הם דרך מצוינת לחקור את ההרים ולחוות את התרבות והמסורות המקומיות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן