דף הבית » להזמין היום כרטיס » טרקים בארגנטינה: השבילים והמסלולים הטובים ביותר

טרקים בארגנטינה: השבילים והמסלולים הטובים ביותר

טרקים בארגנטינה: השבילים והמסלולים הטובים ביותר

טרקים בארגנטינה

ארגנטינה היא יעד מצוין לטרקים, עם שבילים ומסלולים לכל הרמות. מהפסגות הגבוהות של הרי האנדים ועד לקרחונים של פטגוניה, יש המון הזדמנויות למטיילים לחקור את הנופים המדהימים של המדינה.

בין אם אתה מטייל מתחיל או מנוסה, בארגנטינה יש משהו לכולם. הנה מדריך לטרקים הטובים ביותר בארגנטינה, מהאנדים לפטגוניה.

טרקים בהרי האנדים

הרי האנדים הם אחד מיעדי הטרקים היפים והמאתגרים בארגנטינה. הפסגות גבוהות, הקרחונים עצומים, והנופים עוצרי נשימה. הנה כמה מהטרקים הטובים ביותר בהרי האנדים:

שֵׁם מקום קושי
טרק פיץ רוי הפארק הלאומי לוס גלסיארס ביניים
טרק אקונקגואה מחוז מנדוזה מִתקַדֵם
טרק קוויבראדה דל טורו מחוז סלטה מַתחִיל
טרק סרו קסטיו אזור אייסן ביניים

טרק פיץ רוי הוא אחד הטרקים הפופולריים ביותר בהרי האנדים. טרק בן חמישה ימים זה לוקח אותך דרך הפארק הלאומי המדהים של לוס גלסיארס, עם ההרים הנישאים, הקרחונים והאגמים שלו. הטרק נחשב לדרגת קושי בינונית, וזו דרך מצוינת לחוות את היופי של הרי האנדים.

טרק Aconcagua הוא טרק מאתגר במחוז מנדוזה. זה לוקח אותך לפסגת הר Aconcagua, הפסגה הגבוהה ביותר בהרי האנדים. הטרק הזה נחשב למתקדם בקושי, והוא לא לבעלי לב חלש. אבל אם אתם עומדים באתגר, זו חוויה בלתי נשכחת.

טרק Quebrada del Toro הוא אופציה נהדרת למתחילים. טרק זה בן שלושה ימים לוקח אותך דרך מחוז סלטה המדהים, עם הסלעים האדומים והנופים המדבריים שלו. הטרק נחשב קל עד בינוני בקושי, וזו דרך מצוינת לחקור את יופיה של צפון ארגנטינה.

טרק Cerro Castillo הוא אופציה מצוינת עבור מטיילים בינוניים. טרק בן שבעה ימים זה לוקח אותך דרך אזור אייסן המדהים, עם הקרחונים, ההרים והאגמים שלו. הטרק נחשב לדרגת קושי בינונית, וזו דרך מצוינת לחוות את יופיה של פטגוניה.

טרקים בפטגוניה

פטגוניה היא אחד מיעדי הטרקים היפים והמרוחקים ביותר בארגנטינה. הנופים עצומים, הקרחונים דרמטיים, והנופים עוצרי נשימה. הנה כמה מהטרקים הטובים ביותר בפטגוניה:

שֵׁם מקום קושי
טרק טורס דל פיין הפארק הלאומי טורס דל פיינה ביניים
טרק פריטו מורנו הפארק הלאומי לוס גלסיארס ביניים
טרק סרו טורה הפארק הלאומי לוס גלסיארס מִתקַדֵם
טרק פיץ רוי הפארק הלאומי לוס גלסיארס ביניים

טרק טורס דל פיינה הוא אחד הטרקים הפופולריים ביותר בפטגוניה. טרק בן חמישה ימים זה לוקח אותך דרך הפארק הלאומי המדהים טורס דל פיינה, עם ההרים הנישאים, הקרחונים והאגמים שלו. הטרק נחשב לדרגת קושי בינונית, וזו דרך מצוינת לחוות את יופיה של פטגוניה.

טרק פריטו מורנו הוא אופציה מצוינת למטיילים בינוניים. טרק בן שלושה ימים זה לוקח אותך דרך הפארק הלאומי המדהים של לוס גלסיארס, עם הקרחונים, ההרים והאגמים שלו. הטרק נחשב לדרגת קושי בינונית, וזו דרך מצוינת לחוות את יופיה של פטגוניה.

טרק Cerro Torre הוא טרק מאתגר בפארק הלאומי לוס גלסיארס. זה לוקח אותך לפסגת סרו טורה, אחת הפסגות האייקוניות ביותר בפטגוניה. הטרק הזה נחשב למתקדם בקושי, והוא לא לבעלי לב חלש. אבל אם אתם עומדים באתגר, זו חוויה בלתי נשכחת.

טרק פיץ רוי הוא אופציה מצוינת למטיילים בינוניים. טרק זה בן חמישה ימים לוקח אותך דרך הפארק הלאומי המדהים של לוס גלסיארס, עם ההרים הנישאים, הקרחונים והאגמים שלו. הטרק נחשב לדרגת קושי בינונית, וזו דרך מצוינת לחוות את יופיה של פטגוניה.

בין אם אתה מטייל מתחיל או מנוסה, בארגנטינה יש משהו לכולם. מהאנדים ועד פטגוניה, יש המון הזדמנויות למטיילים לחקור את הנופים המדהימים של המדינה. אז קח את נעלי ההליכה שלך והתכונן לחקור את ארגנטינה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן