דף הבית » עוצר נשימה » טרקים באנגליה | תיהנו מהטבע ומהנופים היפים

טרקים באנגליה | תיהנו מהטבע ומהנופים היפים

טרקים באנגליה | תיהנו מהטבע ומהנופים היפים

מה זה טרקים באנגליה?

טרקים באנגליה הם דרך מצוינת לחקור את הטבע והנופים היפים. זוהי צורת הליכה הכוללת הליכה למרחקים ארוכים, בדרך כלל בשבילים ובאזור הכפרי. טרקים באנגליה הם דרך מצוינת ליהנות מהחוץ ולהתאמן. זוהי גם דרך מצוינת לחקור את המדינה ולגלות את פניני החן הנסתרות שלה. ישנם מסלולי טרקים רבים ושונים באנגליה, הנעים בין קל לקשה, כך שיש משהו לכל אחד.

מסלולי הטרקים הטובים ביותר באנגליה

שביל החוף הדרום-מערבי

נתיב החוף הדרום-מערבי הוא אחד ממסלולי הטרקים הפופולריים ביותר באנגליה. זהו מסלול באורך 630 מייל העוקב אחר החוף של דרום מערב אנגליה. המסלול עובר בכמה מהנופים המדהימים ביותר במדינה, כולל חוף היורה, הפארק הלאומי אקסמור והאיים של סקילי. טיול בנתיב החוף הדרום-מערבי הוא דרך מצוינת לחקור את קו החוף היפה של אנגליה.

דרך פנין

ה-Pennine Way הוא מסלול טיול באורך 268 קילומטרים העוקב אחר עמוד השדרה של אנגליה. הוא עובר דרך כמה מהנופים היפים ביותר במדינה, כולל מחוז פיק, דיילי יורקשייר והפארק הלאומי נורת'מברלנד. דרך פנין היא דרך מצוינת לחקור את היופי הפראי והמחוספס של אנגליה.

דרך קוטסוולד

דרך Cotswold היא מסלול טיול באורך 102 קילומטרים העובר דרך כמה מהכפרים והכפרים הציוריים ביותר באנגליה. המסלול עובר דרך קוטסוולדס, אזור בעל יופי טבעי יוצא דופן. טרקים בדרך קוטסוולד היא דרך מצוינת לחקור את הגבעות המתגלגלות והכפרים המקסימים של אנגליה.

דרך הצפון דאונס

ה-North Downs Way הוא מסלול טיול באורך 153 קילומטרים העוקב אחר ה-North Downs, רכס של גבעות קירטון בדרום אנגליה. המסלול עובר בכמה מהאזורים הכפריים היפים במדינה, כולל קנט דאונס וסורי הילס. טרקים ב-North Downs Way הם דרך מצוינת לחקור את הגבעות והיערות המתגלגלים של אנגליה.

טרקים באנגליה הם דרך מצוינת לחקור את המדינה ולגלות את אבני החן הנסתרות שלה. ישנם מסלולי טרקים רבים ושונים באנגליה, הנעים בין קלים לקשים, כך שיש משהו לכל אחד. אז למה לא לתפוס את נעלי ההליכה ולחקור את היופי של אנגליה?

למידע נוסף על טרקים באנגליה, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן