דף הבית » חדש » טרקים באי הצפוני של ניו זילנד

טרקים באי הצפוני של ניו זילנד

טרקים באי הצפוני של ניו זילנד

מדוע טרקים באי הצפוני של ניו זילנד הם הרפתקאות שאין כמותה

טרקים באי הצפוני של ניו זילנד הם חוויה שאין כמותה. עם הנופים המדהימים, חיות הבר המגוונות והחוויות התרבותיות הייחודיות שלה, זוהי הרפתקה שתישאר איתך לנצח. בין אם אתה גולש מתחיל או מנוסה, באי הצפוני יש משהו לכולם. מהפסגות המושלגות המלכותיות של הפארק הלאומי טונגרירו ועד ליער הגשם השופע של חצי האי קורומנדל, באי הצפוני יש שפע של יופי טבעי לחקור. . טרקים באי הצפוני הם דרך מצוינת לחוות את היופי המחוספס של הנוף ולהתרשם מקרוב עם החי והצומח המקומיים.

מסלולי הטרקים הטובים ביותר באי הצפוני

באי הצפוני יש כמה ממסלולי הטרקים הטובים בעולם. ממעבר טונגרירו, למסלול החוף אבל טסמן ועד למסלול החוף של טה פאקי, יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים טיול יום קצר או טרק בן מספר ימים, באי הצפוני יש מסלול שיתאים לצרכיכם. מעבר טונגרירו הוא אחד ממסלולי הטרקים הפופולריים ביותר באי הצפוני. טיול זה 19.4 ק"מ לוקח אותך דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר במדינה. השביל לוקח אותך על פני שני הרי געש פעילים, הר נגאורוהו והר רואפהו, ודרך אגמי האזמרגד המדהימים של הפארק הלאומי טונגרירו. מסלול החוף של אבל טסמן הוא עוד מסלול טיול פופולרי באי הצפוני. טיול רב ימים זה לוקח אותך לאורך קו החוף המדהים של הפארק הלאומי אבל טסמן. לאורך הדרך, תוכלו לחוות כמה מהנופים המדהימים ביותר במדינה, כולל חופים זהובים, יער גשם שופע, ומים צלולים. מסלול החוף של טה פאקי הוא דרך מצוינת לחוות את היופי של האי הצפוני. טרק בן יומיים זה לוקח אתכם לאורך קו החוף המדהים של אזור השימור טה פאקי. לאורך הדרך, תוכלו לחוות כמה מהנופים המדהימים ביותר במדינה, כולל חופים זהובים, יער גשם שופע ומים צלולים.

חקר התרבות וחיות הבר של האי הצפוני

בנוסף לטרקים, האי הצפוני מציע גם שפע של חוויות תרבות וחיות בר. מהתרבות המאורית של רוטורואה ועד לחיות הבר הייחודיות של חצי האי קורומנדל, באי הצפוני יש משהו לכולם. רוטורואה היא אחד היעדים הפופולריים ביותר באי הצפוני. כאן תוכלו לחוות את התרבות הייחודית של בני המאורים ולחקור את הפלאים הגיאותרמיים של האזור. מבריכות הבוץ המבעבעות ועד לגייזרים המהבילים, רוטורואה היא יעד חובה לכל מטייל. חצי האי קורומנדל הוא עוד יעד נהדר לחקר התרבות וחיות הבר של האי הצפוני. אזור מדהים זה הוא ביתם של שפע של חיות בר ייחודיות, כולל ציפור הקיווי, לטאת הטואטרה והדולפין הנדיר של הקטור. חצי האי קורומנדל הוא גם ביתם של כמה מהחופים המדהימים ביותר במדינה, מה שהופך אותו ליעד נהדר לחופשת חוף. טרקים באי הצפוני של ניו זילנד הם הרפתקאות שאין כמותה. עם הנופים המדהימים, חיות הבר המגוונות והחוויות התרבותיות הייחודיות שלה, זוהי חוויה שתישאר איתך לנצח. למידע נוסף על האי הצפוני של ניו זילנד כאן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן