דף הבית » המלצות העורכים » טרקים באיטליה בדולומיטים – מדריך למסלולי ההליכה הטובים ביותר

טרקים באיטליה בדולומיטים – מדריך למסלולי ההליכה הטובים ביותר

טרקים באיטליה בדולומיטים - מדריך למסלולי ההליכה הטובים ביותר

מהם הדולומיטים?

הרי הדולומיטים הם רכס הרים הנמצא בצפון מזרח איטליה. הרכס הוא חלק מהרי האלפים הדרומיים של אבן הגיר ומשתרע מנהר אדיג'ה במערב ועד לנהר פיאבה במזרח. הדולומיטים ידועים בתצורות הסלע הוורודות והאפורות המיוחדות שלהם, שהן תוצאה של הגיאולוגיה הייחודית שלהם. הרי הדולומיטים הם ביתם של כמה מהנופים המרהיבים בעולם ומהווים יעד פופולרי למטיילים ומטפסים.

מסלולי ההליכה הטובים ביותר בדולומיטים

1. Tre Cime di Lavaredo

Tre Cime di Lavaredo הוא אחד מהטיולים האיקוניים ביותר בהרי הדולומיטים. השביל לוקח אותך על פני שלוש פסגות בולטות, שכל אחת מהן מציעה נופים מדהימים של האזור שמסביב. הטיול קל יחסית וניתן לסיים אותו ביום. ישנן מספר בקתות הרים לאורך הדרך, מה שהופך אותה לאופציה מצוינת לטיול לילה.

2. סלה רונדה

הסלה רונדה הוא מסלול מעגלי שלוקח מטיילים מסביב למסיבי סלה. הטיול קל יחסית וניתן לסיים אותו ביום. לאורך הדרך יתכבדו המטיילים בנופים מדהימים של ההרים והעמקים שמסביב. יש גם כמה בקתות הרים לאורך הדרך, מה שהופך אותה לאופציה מצוינת לטיול לילה.

3. אלטה ויה 1

Alta Via 1 הוא מסלול הליכה למרחקים ארוכים העובר דרך הרי הדולומיטים. המסלול מחולק למספר קטעים, שכל אחד מהם יכול להסתיים תוך מספר ימים. השביל לוקח את המטיילים דרך כמה מהנופים היפים ביותר בדולומיטים, כולל כרי דשא שופעים, פסגות מתנשאות ועמקים עמוקים. השביל מסומן היטב ויש כמה בקתות הרים לאורך הדרך.

4. מנהרות Lagazuoi

מנהרות Lagazuoi הן רשת של מנהרות שנחצבו בצלע ההר במהלך מלחמת העולם הראשונה. המנהרות מציעות תובנה מעניינת על ההיסטוריה של הדולומיטים ומספקות נקודת מבט ייחודית על הנוף. המנהרות פתוחות למטיילים וניתן לחקור אותן ברגל. יש גם כמה בקתות הרים לאורך הדרך, מה שהופך אותה לאופציה מצוינת לטיול לילה.

הרי הדולומיטים באיטליה מציעים כמה מהנופים המדהימים ביותר בעולם. מהפסגות המתנשאות ועד לכרי הדשא השופעים, יש משהו לכל אחד. לא משנה איזה סוג טיול אתם מחפשים, לדולומיטים יש מה להציע. למידע נוסף על מסלולי ההליכה הטובים ביותר בדולומיטים, בקר בדף ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן