דף הבית » הכי חם » טיול טרקים בקנדה – חקור את היופי של הצפון הלבן הגדול

טיול טרקים בקנדה – חקור את היופי של הצפון הלבן הגדול

טיול טרקים בקנדה - חקור את היופי של הצפון הלבן הגדול

מה זה טרקים?

טרקים הם סוג של טיול או הליכה למרחקים ארוכים הכוללים קמפינג במדבר. זוהי דרך מצוינת לחקור את החוץ ולחוות את יופיו של הטבע. טיולי הטרקים יכולים לנוע בין מספר ימים למספר שבועות, תלוי במסלול וברמת הקושי.

טרקים בקנדה

קנדה היא יעד אידיאלי לטרקים, עם השממה העצומה והנופים המדהימים שלה. מהרי הרוקי ועד ליערות הבוריאליים של הצפון, יש הרבה שבילים מדהימים שאפשר לחקור. בין אם אתם מחפשים טרק סוף שבוע קצר או הרפתקה ארוכה יותר של ימים, יש משהו לכל אחד.

מסלולי הטרקים הטובים ביותר בקנדה

שביל החוף המערבי, קולומביה הבריטית

שביל החוף המערבי הוא מסלול הליכה למרחקים ארוכים באורך 75 ק"מ (46 מייל) הממוקם בחוף המערבי של האי ונקובר, קולומביה הבריטית. הוא נחשב לאחד ממסלולי הטרקים המאתגרים והמתגמלים בקנדה. השביל לוקח אותך דרך יערות גשם עבותים, לאורך קווי חוף טרשיים, ומעבר למפלים יפים.

הפארק הלאומי גרוס מורן, ניופאונדלנד

הפארק הלאומי גרוס מורן הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו הממוקם במערב ניופאונדלנד. הפארק הוא ביתם של מגוון נופים, מצוקי חוף טרשיים ועד יערות בוריאליים וטונדרה אלפינית. ישנם מספר מסלולי טרקים לבחירה, החל מטיולי יום קצרים ועד טיולי תרמילאים מרובים.

שביל צ'ילקוט, יוקון

שביל צ'ילקוט הוא מסלול הליכה למרחקים ארוכים באורך 53 ק"מ (33 מייל) הממוקם בטריטוריית יוקון. השביל עוקב אחר המסלול של הבהלה לזהב קלונדייק של סוף המאה ה-19, ונחשב לאחד ממסלולי הטרקים האייקוניים ביותר בקנדה. השביל לוקח אותך דרך כרי דשא אלפיניים, מעל קרחונים, ומעבר למפלים מדהימים.

שביל ברוס, אונטריו

שביל ברוס הוא מסלול הליכה למרחקים ארוכים באורך של 890 קילומטר (553 מייל) הממוקם בדרום אונטריו. השביל לוקח אותך דרך כמה מהנופים היפים ביותר במחוז, מהמתלול הניאגרה ועד למפרץ הגיאורגי. ישנם מספר קטעים של השביל שניתן לעשות כטיולי יום או טיולי תרמילאים ארוכים יותר.

איך להתכונן לטיול טרקים בקנדה

בחר את הציוד הנכון

לפני שיוצאים לטיול טרקים בקנדה, חשוב לוודא שיש לכם את הציוד המתאים. זה כולל ביגוד מתאים, זוג נעלי הליכה טובות, שק שינה, אוהל ופריטים חיוניים אחרים. כמו כן, חשוב להביא מספיק מזון ומים למשך הטיול.

לתכנן מראש

חשוב גם לתכנן מראש את טיול הטרקים שלך. זה כולל מחקר על המסלול, בדיקת תחזית מזג האוויר, וודא שיש לך את האישורים והמפות הדרושים. זה גם רעיון טוב ליידע מישהו לאן אתה הולך ומתי אתה מתכנן לחזור.

מקום אורך קושי
שביל החוף המערבי, קולומביה הבריטית 75 ק"מ מאתגר
הפארק הלאומי גרוס מורן, ניופאונדלנד שׁוֹנִים קל עד מאתגר
שביל צ'ילקוט, יוקון 53 ק"מ מאתגר
שביל ברוס, אונטריו 890 ק"מ קל עד מאתגר

סיכום

טרקים בקנדה הם דרך מדהימה לחקור את החוץ ולחוות את יופיו של הטבע. בין אם אתם מחפשים טיול סוף שבוע קצר או הרפתקה ארוכה יותר של ימים, יש הרבה מסלולים מדהימים לבחירה. לפני שיוצאים לטיול טרקים, חשוב לוודא שיש לכם את הציוד המתאים ולתכנן מראש. למידע נוסף על טרקים בקנדה, עיין במאמר זה בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן