דף הבית » המלצות העורכים » טיולי טרקים לנשים

טיולי טרקים לנשים

טיולי טרקים לנשים

מה זה טרקים?

טרקים הם צורת הליכה הכוללת הליכה במשך מספר ימים, בדרך כלל על פני שטח קשים. זוהי דרך מצוינת לחקור את החוץ ולאתגר את עצמך. טיולי טרקים יכולים לנוע בין טיולי יום קלים לטיולים מרובי ימים הדורשים יותר הכנה פיזית ונפשית.

למה נשים צריכות לצאת לטרקים?

טיולי טרקים הם דרך מצוינת עבור נשים לחקור את החוץ ולאתגר את עצמן. נשים יכולות ללמוד מיומנויות חדשות, לבנות ביטחון עצמי ולהכיר חברים חדשים בטיולי טרקים. טיולי טרקים מספקים גם הזדמנות מצוינת להתנתק מהמולת היומיום ולהתחבר מחדש לטבע.

טיולי הטרקים הטובים ביותר לנשים

טיול מקום קושי
מעגל אנאפורנה נפאל ביניים
הר קילימנג'רו טנזניה מִתקַדֵם
מחנה בסיס האוורסט נפאל מִתקַדֵם
שביל האינקה פרו ביניים
שביל ג'ון מיור קליפורניה, ארה"ב ביניים
שביל האפלצ'ים ארה"ב מַתחִיל

טיולי טרקים לנשים יכולים לנוע בין טיולי יום קלים לטיולים מרובי ימים הדורשים יותר הכנה פיזית ונפשית. הנה כמה מטיולי הטרקים הטובים ביותר לנשים: מעגל אנאפורנה בנפאל הוא טרק נהדר למטיילים בינוניים. טיול זה נמשך 10-14 ימים ומשתרע על מרחק של כ-200 מיילים. השטח מגוון והנופים מדהימים.הר קילימנג'רו בטנזניה הוא אחד מטיולי הטרקים הפופולריים ביותר לנשים. טיול זה נחשב למתקדם ולוקח 7-9 ימים להשלמתו. פסגת הקילימנג'רו היא הנקודה הגבוהה ביותר באפריקה והנופים מלמעלה עוצרי נשימה. טרק הבסיס של האוורסט בנפאל הוא טיול טרקים מתקדם נוסף לנשים. טיול זה אורך 10-14 ימים ומשתרע על מרחק של כ-100 מיילים. הנופים של האוורסט וההרים שמסביב מרהיבים. שביל האינקה בפרו הוא טרק נהדר למטיילים בינוניים. טיול זה לוקח 4-5 ימים ומשתרע על מרחק של כ-25 מיילים. השטח מגוון והנופים של חורבות האינקה העתיקות מדהימות. שביל ג'ון מיור בקליפורניה הוא טרק נהדר למטיילים בינוניים. טיול זה נמשך 10-14 ימים ומשתרע על מרחק של כ-200 מיילים. השטח מגוון והנופים של הרי סיירה נבאדה מדהימים. שביל האפלצ'ים בארה"ב הוא טרק נהדר למטיילים מתחילים. טיול זה לוקח 5-7 ימים ומשתרע על מרחק של כ-100 מיילים. השטח מגוון והנופים של הרי האפלצ'ים יפים. טיולי טרקים לנשים הם הדרך המושלמת לחקור את החוץ ולאתגר את עצמך. בין אם אתה טרקטור מתחיל או מנוסה, יש טיול טרקים המושלם עבורך. אז אל תחכו יותר, צאו לשם וחקרו!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן