דף הבית » עוצר נשימה » טיולי טרקים באירופה

טיולי טרקים באירופה

טיולי טרקים באירופה

יעדי הטרקים הטובים ביותר באירופה

טרקים באירופה הם דרך מצוינת לחקור את הנופים המדהימים של היבשת, התרבות העשירה וחיות הבר המגוונות. מהפסגות המושלגות של האלפים ועד לקווי החוף המחוספסים של הים התיכון, אירופה היא גן עדן למטיילים. עם כל כך הרבה מקומות מדהימים לחקור, זה יכול להיות קשה להחליט לאן ללכת. הנה כמה מיעדי הטרקים הטובים באירופה.

האלפים

הרי האלפים הם אחד מיעדי הטרקים הפופולריים ביותר באירופה. עם הפסגות המתנשאות, העמקים השופעים והאגמים הקרחונים, הרי האלפים מציעים כמה מהנופים עוצרי הנשימה בעולם. שבילים פופולריים כוללים את ה-Tour du Mont Blanc, ה-Haute Route ו-Via Alpina.

הפירנאים

הרי הפירנאים הם רכס הרים העובר לאורך הגבול בין צרפת לספרד. הרכס הוא ביתם של כמה מהנופים המרהיבים ביותר באירופה, עם יערות עבותים, פסגות טרשיות וכפרים ציוריים. שבילים פופולריים כוללים את ה-GR10 וה-GR11.

הדולומיטים

הרי הדולומיטים הם רכס הרים בצפון איטליה. עם הפסגות הדרמטיות שלהם, כרי הדשא השופעים והאגמים הצלולים, הרי הדולומיטים הם גן עדן למטיילים. שבילים פופולריים כוללים את Alta Via 1 ואת Alta Via 2. לא משנה לאן תלכו, טרקים באירופה הם חוויה בלתי נשכחת. תזכו לחקור כמה מהנופים המדהימים ביותר של היבשת, לגלות פנינים נסתרות ולפגוש אנשים מעניינים. אז למה לא לתכנן טיול טרקים ולחקור את המיטב של אירופה? בדוק את הסרטונים האלה על טיולי טרקים באירופה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן