דף הבית » עוצר נשימה » טיולי ג'ורג'יה קצרים – מדריך לטיולים הקצרים הטובים ביותר בג'ורג'יה

טיולי ג'ורג'יה קצרים – מדריך לטיולים הקצרים הטובים ביותר בג'ורג'יה

טיולי ג'ורג'יה קצרים - מדריך לטיולים הקצרים הטובים ביותר בג'ורג'יה

סקירה כללית של טיולים קצרים בג'ורג'יה

גאורגיה היא מדינה מדהימה לטרקים, עם מגוון רחב של טרקים קצרים. מהרי הקווקז המדהימים ועד לחוף הים השחור, יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים טיול עדין או טיול מאתגר, יש הרבה מסלולים לבחירה.

במדריך זה, נסקור כמה מהטרקים הקצרים הטובים ביותר בג'ורג'יה. מהדרך הצבאית הגיאורגית המפורסמת ועד לפארק הלאומי היפה טושטי, יש שפע של אפשרויות למי שמחפש חופשת טרקים קצרה.

הטיולים הקצרים הטובים ביותר בג'ורג'יה

מַסָע מקום אורך קושי
הכביש הצבאי הגיאורגי קזבגי לסטפנצמינדה 2 ימים קַל
הפארק הלאומי טושתי קזבגי לסטפנצמינדה 3 ימים לְמַתֵן
קזבגי לסוונטי קזבגי למסטיה 4 ימים לְמַתֵן
טושתי לחבשורתי קזבגי לשתילי 5 ימים מאתגר

הכביש הצבאי הגיאורגי הוא אחד הטרקים הקצרים הפופולריים ביותר בג'ורג'יה. טרק זה בן יומיים לוקח אותך מקזבגי לסטפנצמינדה, ועובר דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר בהרי הקווקז. המסלול קל יחסית, ללא עליות או ירידות גדולות.

הפארק הלאומי טושטי הוא עוד אפשרות מצוינת למי שמחפש טרק קצר. טרק זה בן שלושה ימים לוקח אותך מקזבגי לסטפנצמינדה, ועובר דרך כמה מהנופים היפים ביותר באזור. המסלול מאתגר בינוני, עם כמה עליות וירידות תלולות.

קזבגי לסוונטי הוא טרק בן ארבעה ימים שלוקח אתכם מקזבגי למסטיה. מסלול זה מאתגר בינוני, עם כמה עליות וירידות תלולות. הנוף מהמם, עם נופים של הרי הקווקז והים השחור.

טרק טושטי ל-Khevsureti הוא טרק בן חמישה ימים שלוקח אתכם מקזבגי לשתילי. מסלול זה מאתגר, עם כמה עליות וירידות תלולות. הנוף מהמם, עם נופים של הרי הקווקז והים השחור.

לא משנה באיזה מסלול תבחרו, בטוח שתזכו לחוויה מדהימה בטרק הקצר שלכם בג'ורג'יה. למידע נוסף על הטרקים הקצרים הטובים ביותר בג'ורג'יה, עיין בדף ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן