דף הבית » עוצר נשימה » טיולי ברזיל פלי איגאסו – הרפתקה של פעם

טיולי ברזיל פלי איגאסו – הרפתקה של פעם

טיולי ברזיל פלי איגאסו - הרפתקה של פעם

מה זה ברזיל פלי איגאסו?

ברזיל פלי איגאסו היא חברת טיולי הרפתקאות המציעה טיולי טרקים וקמפינג ברחבי ברזיל. החברה נוסדה בשנת 2006 על ידי שני מדריכים ברזילאים מנוסים, שרצו לחלוק את יופיה של ארצם עם מטיילים מכל העולם. הטרקים נועדו להעניק למטיילים חוויה ייחודית, ולקחו אותם לכמה מהחלקים הנידחים והבתוליים ביותר של ברזיל.

למה לצפות בטרק פלי איגאסו בברזיל

טיולי ברזיל פלי איגאסו נועדו להיות מאתגרים, אך מתגמלים. הטרקים נמשכים בדרך כלל בין 7 ל-10 ימים, ולוקחים מטיילים לכמה מהמקומות המדהימים ביותר בברזיל. את הטרקים מובילים מדריכים מנוסים, שיעזרו לכם לנווט בשטח ויספקו לכם מידע על התרבות וחיות הבר המקומיות. לאורך הדרך, תהיה לך הזדמנות לחנות במדבר, לשחות בנהרות צלולים ולחקור כמה מהנופים היפים ביותר של ברזיל.

מה לארוז לטרק פלי איגאסו בברזיל

כאשר אורזים לטרק פלי איגאסו בברזיל, חשוב להביא את הציוד המתאים. תצטרכו להביא אוהל, שק שינה וציוד מחנאות אחר, כמו גם הרבה אוכל ומים. כדאי גם להביא נעלי הליכה יציבות, כובע וקרם הגנה. בנוסף, כדאי להביא ערכת עזרה ראשונה, מפה ופנס.

היתרונות של טרק פלי איגאסו בברזיל

טרק פלי איגאסו בברזיל הוא חוויה בלתי נשכחת. לא רק שתזכו לחקור כמה מהמקומות היפים ביותר בברזיל, אלא שתזכו גם ללמוד על התרבות המקומית וחיות הבר. בנוסף, הטרקים הם דרך מצוינת להיכנס לכושר, מכיוון שתטיילו כמה שעות בכל יום. לבסוף, הטרקים הם דרך מצוינת להכיר אנשים חדשים, שכן תבלה עם קבוצה של הרפתקנים בעלי דעות דומות. לסיכום, טיולי ברזיל פלי איגאסו מציעים חוויה של פעם בחיים. גלו את היופי של הטבע והתרבות של ברזיל עם הטרקים האלה. למידע נוסף, בקר בדף ויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן