דף הבית » הכי נצפים » טיולים רגליים בניו אינגלנד: חקר המסלולים הטובים ביותר באזור

טיולים רגליים בניו אינגלנד: חקר המסלולים הטובים ביותר באזור

טיולים רגליים בניו אינגלנד: חקר המסלולים הטובים ביותר באזור

מה הופך את ניו אינגלנד למקום נהדר לטייל בו?

ניו אינגלנד היא גן עדן למטיילים, עם יערות שופעים, הרים נישאים ונופים עוצרי נשימה. מההרים הלבנים של ניו המפשייר ועד לחוף הסלעי של מיין, באזור יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים טיול מאתגר או טיול נינוח, יש מסלול בשבילכם. האזור הוא גם ביתם של מגוון חיות בר, מאיילים ועד דובים שחורים. צופי ציפורים ישמחו ממינים רבים של ציפורים שקוראים לניו אינגלנד בית. וכמובן, עלווה השלכת היא מראה לעין.

מסלולי ההליכה הטובים ביותר בניו אינגלנד

שביל האפלצ'ים הוא מסלול ההליכה המפורסם ביותר בניו אינגלנד, המשתרע ממיין ועד ג'ורג'יה. אבל יש הרבה שבילים אחרים שאפשר לחקור באזור. הנה כמה מהטובים ביותר:

הפארק הלאומי אקדיה, מיין

הפארק הלאומי אקדיה הוא ביתם של כמה מהנופים המדהימים ביותר באזור. בפארק יש למעלה מ-120 קילומטרים של מסלולי הליכה, הנעים בין קלים למאמצים. כמה מהמסלולים הפופולריים ביותר כוללים את שביל כוורת, שביל המשקע ונתיב האוקיינוס.

ההרים הלבנים, ניו המפשייר

ההרים הלבנים מציעים כמה מהטיולים המאתגרים והמתגמלים ביותר באזור. השבילים הפופולריים ביותר כוללים את לולאת רכס פרנקוניה, הטווח הנשיאותי וכביש הרכב של הר וושינגטון.

טיפים לטיולים בניו אינגלנד

לפני שאתם יוצאים לטיול, חשוב להיות מוכנים. הנה כמה טיפים לטיולים בניו אינגלנד:

תביא את הציוד הנכון

הקפד להביא את הציוד המתאים לטיול שלך. זה כולל נעלי הליכה יציבות, מעיל עמיד למים והרבה מים. כדאי להביא גם מפה, מצפן וערכת עזרה ראשונה.

דע את מזג האוויר

הקפד לבדוק את מזג האוויר לפני שאתה יוצא לדרך. ניו אינגלנד ידועה במזג האוויר הבלתי צפוי שלה, ולכן חשוב להיות מוכנים לכל דבר.

סיכום

ניו אינגלנד היא גן עדן למטיילים, עם יערות שופעים, הרים נישאים ונופים עוצרי נשימה. מההרים הלבנים של ניו המפשייר ועד לחוף הסלעי של מיין, באזור יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים טיול אתגרי או טיול נינוח, יש מסלול בשבילכם. רק הקפד להביא את הציוד הנכון ולבדוק את מזג האוויר לפני שאתה יוצא לדרך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן