דף הבית » המלצות העורכים » טיולים ארוכים בדרום אמריקה – הרפתקה מדהימה

טיולים ארוכים בדרום אמריקה – הרפתקה מדהימה

טיולים ארוכים בדרום אמריקה - הרפתקה מדהימה

מהם הטרקים הארוכים הטובים ביותר בדרום אמריקה?

דרום אמריקה היא ביתם של כמה מהנופים היפים והמגוונים בעולם. מהרי האנדים ועד ליער הגשם של האמזונס, אזור זה מציע מגוון רחב של הזדמנויות לטרקים. מטיולי יום קצרים ועד לטרקים מרובי ימים, יש משהו לכל אחד. הנה כמה מהטרקים הארוכים הטובים ביותר בדרום אמריקה:

שביל האינקה

שביל האינקה הוא אחד הטרקים הפופולריים ביותר בדרום אמריקה. טרק זה בן ארבעה ימים לוקח אותך דרך האנדים הפרואניים המדהימים, חולף על פני חורבות אינקה עתיקות ונופי הרים מדהימים. הטרק מגיע לשיאו במאצ'ו פיצ'ו המפורסם, עיר האינקה העתיקה.

טרק פטגוניה

טרק פטגוניה הוא טרק בן חמישה ימים באזור פטגוניה הפראי והנידח של צ'ילה וארגנטינה. טרק זה מציע נופים מדהימים של הרי האנדים, קרחונים ואגמים בתוליים. לאורך הדרך, תהיה לכם גם הזדמנות לזהות כמה מחיות הבר הייחודיות של האזור, כמו גואנקו וקונדורים.

טרקים גדולים אחרים בדרום אמריקה

בנוסף לשביל האינקה ולטרק פטגוניה, יש עוד הרבה טרקים נהדרים בדרום אמריקה. הנה כמה מהפופולריים ביותר:

טרק Cordillera Huayhuash

טרק Cordillera Huayhuash הוא טרק בן שבעה ימים דרך האנדים הפרואניים. טרק זה מציע נופים מדהימים של הפסגות המושלגות של רכס הרי Cordillera Huayhuash. לאורך הדרך, תהיה לכם גם הזדמנות לזהות כמה מחיות הבר הייחודיות של האזור, כמו לאמות ואלפקות.

טרק סלקנטאי

טרק סלקנטאי הוא טרק בן חמישה ימים דרך האנדים הפרואניים. טרק זה לוקח אותך דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר בדרום אמריקה, כולל הפסגות המושלגות של רכס הרי סלקנטאי. לאורך הדרך, תהיה לכם גם הזדמנות לזהות כמה מחיות הבר הייחודיות של האזור, כמו לאמות ואלפקות. לא משנה באיזה טרק תבחרו, דרום אמריקה מציעה הרפתקה מדהימה. עם הנופים המדהימים, חיות הבר הייחודיות והתרבות המרתקת שלו, אזור זה בטוח יספק חוויה בלתי נשכחת. למידע נוסף על טרקים בדרום אמריקה בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן