דף הבית » הכי נצפים » הדולומיטים: טרקים דרך האלפים האיטלקיים

הדולומיטים: טרקים דרך האלפים האיטלקיים

הדולומיטים: טרקים דרך האלפים האיטלקיים

מהם הדולומיטים?

הדולומיטים הם רכס הרים בצפון איטליה, חלק מהרי האלפים. הם משתרעים מעמק אדיג'ה במערב ועד לעמק פיאבה במזרח ומשתרעים על שטח של יותר מ-142,000 דונם. הרי הדולומיטים ידועים בפסגות הדרמטיות שלהם, העמקים העמוקים והנופים המדהימים שלהם. הדולומיטים הם ביתם של מגוון חיות בר, כולל יעלים, יעלים, מרמיטות ונשרים זהובים. האזור פופולרי גם בקרב מטפסים ומטיילים, שבאים לחקור את השבילים והפסגות הרבות.

טרקים בהרי הדולומיטים

טרקים בהרי הדולומיטים הם דרך מצוינת לחקור את היופי המדהים של האזור. יש מגוון מסלולים לבחירה, החל מטיולי יום קלים ועד לטרקים מרובי ימים. אחד הטרקים הפופולריים ביותר הוא אלטה ויה 1, שנמשך 110 ק"מ (68 מייל) מ-Lago di Braies ל-Bellono. הטרק הזה לוקח בערך 10 ימים להשלמתו ועובר בכמה מהחלקים היפים ביותר של הדולומיטים. לאורך הדרך, תעברו דרך יערות, כרי דשא וכפרים אלפיניים. אלטה ויה 2 הוא טרק פופולרי נוסף, שיוצא מ-Val di Fassa ל-Val di Zoldo. טרק זה לוקח כ-8 ימים להשלמתו ועובר בכמה מהחלקים הציוריים ביותר של הדולומיטים.

הזמן הטוב ביותר לטרק בדולומיטים

הזמן הטוב ביותר לטרק בדולומיטים הוא ממאי עד אוקטובר. במהלך תקופה זו, מזג האוויר בדרך כלל מתון והמסלולים פתוחים. עם זאת, חשוב לבדוק את תחזית מזג האוויר לפני היציאה לדרך, מכיוון שמזג האוויר יכול להשתנות במהירות בהרים.

שיקולי בטיחות

חשוב להתייחס לבטיחות ברצינות בעת טיול בדולומיטים. ודא שיש לך את הציוד המתאים, כולל מפה, מצפן וביגוד מתאים. זה גם רעיון טוב ליידע מישהו על התוכניות שלך, כדי שידע היכן לחפש אם לא תחזור. חשוב גם להיות מודעים לסיכונים של מחלת גבהים. אם אתה מרגיש לא טוב, חשוב לרדת לגובה נמוך יותר.

סיכום

טרקים בהרי הדולומיטים הם דרך מצוינת לחקור את היופי המדהים של האזור. עם הפסגות הדרמטיות, העמקים העמוקים והנופים המדהימים, הרי הדולומיטים הם גן עדן למטיילים ולמטפסים. רק זכור לקחת את הבטיחות ברצינות ולהיות מודע לסיכונים של מחלת גבהים. כדי ללמוד עוד על טרקים בדולומיטים, בדוק את הסרטון הזה מ-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן